Oma talous ihan paskana :DDD
Ei enää edes itketä kun naurattaa niin tämä katastrofaalinen tilanteeni kun rahat ihan vähissä ja sinne tänne veroja ja maksuja :DDD Oikeasti ihan sama jo mielenterveys ja fyysinen terveys loppu niin annan näiden laskujen ym. vaan olla ja jos tulee karhukirjeitä tai ulosottoa niin menen ja päätän päiväni. Mulla on jo suunnitelmat valmiina tähän.
Kommentit (19)
Ei kannata. Jos on vielä luottotiedot niin pasko ne kunnolla isoa summaa vasten eikä siten että muutama hassu lasku menee ulosottoon.
Fyysisen elämän jälkeen jatkuu elämä henkenä; joko taivaassa tai kadotuksessa. Siellä vasta todellinen helvetti on, joten ei kannata päättää päiviään, vaan huutaa Jeesusta avuksi. Sillä tavalla saa avun tässä elämässä ja tuonpuoleisessa taivaspaikan.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisen elämän jälkeen jatkuu elämä henkenä; joko taivaassa tai kadotuksessa. Siellä vasta todellinen helvetti on, joten ei kannata päättää päiviään, vaan huutaa Jeesusta avuksi. Sillä tavalla saa avun tässä elämässä ja tuonpuoleisessa taivaspaikan.
Älä nyt viitsi levittää tuollaista lapsellista taikauskoa aikuisille ihmisille.
Sama suomella, velkaa tulee päivittäin kun yritetään maksaa korkoja, velkaa.
Joitain laskuja pystyy siirtämään ja konsteja löytyy varmaan, kun ottaa selvää.
Et ole maassa ainos jolla on talous tiukilla. Mutta elä nyt hässeliks vedä...
M46
Ryyppääminen auttaa. Kaikki näyttää valoisammalta.
Ei tarvitse päiviään päättää. Tämäkin tilanne menee ohi. Kyllä sitä keinot keksii.
Onneksi uo loppuu nykyään heti kun on laskut maksanut pois. Että anna mennä ulosottoon, maksa sitä kautta. Älä velkaannu lisää. Kyllä se siitä, ei ole mikään katastrofi.
Ei oo maailmanloppu jos laskut menee ulosottoon. Asiat saa hoidettua aina lopulta kuitenkin. Älä vaan ala ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen auttaa. Kaikki näyttää valoisammalta.
Niin auttaa, sen pienen hetken,ja sen jälkeen viel synkempää.
Ei kannata ap luovuttaa. Mun isäni meinasi hirttäytyä, kun oli 42v ja aikamoisessa velkakierteessä. Tuli sitten toisiin aatoksiin ja hyvä niin. Pikku hiljaa vuosien kuluessa sai raha-asiat kuntoon. Nyt on velaton 89v papparainen. Ihan tyytyväinen elämäänsä, vaikka ei mitään omistakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Jos on vielä luottotiedot niin pasko ne kunnolla isoa summaa vasten eikä siten että muutama hassu lasku menee ulosottoon.
Mä olisin kans tän kannalla, että eka kannattais ottaa kaikki ilo irti ja tehdä ihan mitä lystää ennen kuolemaa.
Siinä saattaisi jopa mieli muuttua senkin suhteen jos näkee, että elämä voi olla muutakin kuin ainaista huolta ja murhetta.
Jos itsellä olis luottotiedot kunnossa niin ottaisin lennon hevonhelvettiin täältä.
Jos olet työkyvytön niin voi voi. Mitään ei ole tehtävissä.
Haluaisitko avata asiaa, mikä kaikki on vialla?
Itselläkin luottotiedot mennyt (opintolaina), fyysinen ja henkinen terveys pskana, olen työtön, mulla ei ole ammattia, ei lapsia, ei perhettä, ei sitten mitään.
Suihkuun, nukkuun ja aamulla töihin.
Muuta neuvoa ei tule.