Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
12661/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ei ole mielestäni mikään pelimies, kaukana sellaisesta. Kyllä hän vaikuttaa asialliselta, fiksulta ja ennen kaikkea kiltiltä mieheltä, joka on ahdistettu nurkkaan ja jonka jokainen yritys menee tällä hetkellä pieleen. Ja nurkkaan ahdistamisella en tarkoita Miran kyselyjä suhteen tilasta, vaan koko ohjelmaformaattia. Mielestäni hän on näyttänyt ihan alusta saakka olleen täysin pois mukavuusalueeltaan ja kasetti ei tunnu kestävän. Siihen vielä yhdistettynä Miran määrätietoinen unelma tulevaisuudesta ja Matin kokemattomuus parisuhteista ja toiseen sitoutumisesta, niin soppa onkin valmis. Tuntuu siltä, että Matin suusta ei viime jaksossa tullut oikeastaan enää mitään järkevää sanottavaa ja hän vaan toivoo, että kuvaukset saadaan päätökseen ja hän pääsisi kotiin. Helppo haukkua Mattia, mutta ei hänellä varmasti ole helppoa ohjelman aikana ollut.

Ehkä ei pelimies mutta tunteeton kyllä. Tai no, kusipää suomeksi sanottuna. Vältän haukkumasta ihmisiä mutta minusta tämä on nyt sen ansainnut. Toivottavasti lukee näitä kommentteja ja tajuaa mennä itseensä.

Lukee. Matti itse viittasi Instassa näihin.

Ehkä luki siinä vaiheessa kun kommentointi oli positiivisempaa. Tuskin kukaan haluaa vapaaehtoisesti tällaista itsestään lukea vaikka olisi ansaittuakin.

Matti on niin huomionhakuinen (EA ja Napakymppi) ja selkästi kommentoi täällä. Vielä Instassaan vielä nostelee näitä esille. Että eiköhän täällä päivittäin pyöri.

Sittenhän teitä on kaksi. Molemmat pyörivät päivittäin ja ovat huomionhakuisia.

Vierailija
12662/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti näin. Se kiltti poika joka on koko elämänsä aina valunut kaverisektorille naisten kanssa ja jolla on siksi paljon naisia kavereina (synttäreillekin tuli pelkkiä naisia!).

Tommin synttäreille tulivat

- Tommin vaimo Juudit

- Juuditin kaaso, joka oli myös häävieraana

- Tommin kaveri, joka oli myös häävieraana.

Tommin synttäreillä nähtiin siis tasan yksi Tommin naispuolinen kaveri. Siitä ei voi tehdä päätelmiä, kuinka suuri osa Tommin kavereista on naisia.

Vai voidaanko tehdä päätelmä, että Tommilla ei ole kavereita? Mitä siitä voidaan päätellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12663/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että Tommi on todella kokematon seksin suhteen. 

Aivan taatusti näin. Se kiltti poika joka on koko elämänsä aina valunut kaverisektorille naisten kanssa ja jolla on siksi paljon naisia kavereina (synttäreillekin tuli pelkkiä naisia!). Nyt ei oikein tiedä mitä tehdä kun vierellä olisi ihan oikea nainen joka kuitenkin on jotain muuta kuin ne vuosien fantasioinnin aikana syntyneet mielikuvat.

Olin itse hyvin pitkään juuri Tommin kaltainen vähän kokenut mies ja minulle oli todella hankalaa luoda oikea hyvä seksuaalinen suhde naiseen sitten kun se kunnon tilaisuus vihdoin tuli. Kaikki oli oikean ihmisen kanssa niin totaalisen erilaista kuin kaikki se mitä oli itselle mielikuvissaan rakentanut. Jos omat tunteet eivät olisi muuten olleet niin voimakkaat naista kohtaan niin olisin varmasti lyönyt hanskat tiskiin nopeasti. Joten voin kyllä jotenkin samaistua Tommin käytökseen. On varmasti päässään todella hämmentynyt ja ihmettelee että miksi tuntee niin ristiriitaisia tunteita kuin tuntee. ja toisaalta haluaa ja toisaalta sitten taas ei.

Kiva kun kerroit karun tarinasi. Aivan hirveää kuulla, mutta kai nyt voit jo paremmin?

Minulle ei tommista tule mieleen noita asioita mistä puhut. Pikemminkin päinvastoin. Luulen Tommilla olevan sen verran kokemusta seksistä että on sen vuoksi ronkeli ja kuvittelee itsestään liikoja. Siksi ei innostu edes ajatuksesta läheisyydestä Juuditin kanssa.

Voin oikein hyvin kiitos vain kysymästä. Mutta jos Tommi olisi oikeasti kokenut ja "ronkeli" niin hänellä ei olisi pelkkiä naisia kavereina kuten ohjelman perusteella vaikuttaa. Seksuaalisesti kokenut mies ei tarvitse naiskavereita ympärilleen. Niitä tarvitsee mies joka haikailee näiden perään vaikka ei heitä saa. 

Miksi pitää ympärillä kavereina ihmisiä, joilta ei saa mitä haluaa? Aivan, typerä logiikka sinulla.

Vierailija
12664/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti näin. Se kiltti poika joka on koko elämänsä aina valunut kaverisektorille naisten kanssa ja jolla on siksi paljon naisia kavereina (synttäreillekin tuli pelkkiä naisia!).

- Tommin vaimo Juudit

Tommin synttäreillä nähtiin siis tasan yksi Tommin naispuolinen kaveri. Siitä ei voi tehdä päätelmiä, kuinka suuri osa Tommin kavereista on naisia.

Vai voidaanko tehdä päätelmä, että Tommilla ei ole kavereita? Mitä siitä voidaan päätellä?

Samalla voidaan tehdä päätelmä, että Juuditilla ei ole kavereita.

Vierailija
12665/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tommin vaimo Juudit

No kyllä siitä voi tehdä aika helposti päätelmän että Tommilla ei juuri ole läheisiä miespuolisia kavereita. Naisia kyllä synttäreille tulee että tulisi edes joku. Kaikki kertoo aina jostain vaikka ei tietysti kaikkea. Jos ohjelmassa olisi näytetty Tommi välillä isolla poikaporukalla vapaa-aikaa viettämässä niin se olisi eri asia. Mutta ei ole joten vaikutelma siitä että Tommi viettää aikaa lähinnä naisten kanssa on aika vahva.

Eikä tässä ole mitään pahaa sinänsä. Mutta voi tarjota yhden selityksen siihen miksi hänen suhteensä Juditiin on myös niin kohteliaan kaverilline. Tommi ei ole vain tottunut mihinkään muuhun.

Vierailija
12666/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe Miraa minkäälaisena MINÄ-ihmisenä. Enemmänkin Mira haluaisi saada vastakaikua tunteilleen ja löytää sen ihmisen, joka aidosti pitäisi hänestä ja myös osoittaisi sen hänelle. Mattihan ei tätä ole missään vaiheessa tehnyt ja se on turhauttanut Miran. Jos ajattelee Miran suhtautumisen kehittymistä Mattiin, niin aluksi Mira oli ihan innoissaan, mutta jossain vaiheessa totesikin kameroille, että oma suhtautuminen heidän suhteeseensa on alkanut muuttumaan.

Vierailija
12667/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan taatusti näin. Se kiltti poika joka on koko elämänsä aina valunut kaverisektorille naisten kanssa ja jolla on siksi paljon naisia kavereina (synttäreillekin tuli pelkkiä naisia!). Nyt ei oikein tiedä mitä tehdä kun vierellä olisi ihan oikea nainen joka kuitenkin on jotain muuta kuin ne vuosien fantasioinnin aikana syntyneet mielikuvat.

Olin itse hyvin pitkään juuri Tommin kaltainen vähän kokenut mies ja minulle oli todella hankalaa luoda oikea hyvä seksuaalinen suhde naiseen sitten kun se kunnon tilaisuus vihdoin tuli. Kaikki oli oikean ihmisen kanssa niin totaalisen erilaista kuin kaikki se mitä oli itselle mielikuvissaan rakentanut. Jos omat tunteet eivät olisi muuten olleet niin voimakkaat naista kohtaan niin olisin varmasti lyönyt hanskat tiskiin nopeasti. Joten voin kyllä jotenkin samaistua Tommin käytökseen. On varmasti päässään todella hämmentynyt ja ihmettelee että miksi tuntee niin ristiriitaisia tunteita kuin tuntee. ja toisaalta haluaa ja toisaalta sitten taas ei.

Kiva kun kerroit karun tarinasi. Aivan hirveää kuulla, mutta kai nyt voit jo paremmin?

Minulle ei tommista tule mieleen noita asioita mistä puhut. Pikemminkin päinvastoin. Luulen Tommilla olevan sen verran kokemusta seksistä että on sen vuoksi ronkeli ja kuvittelee itsestään liikoja. Siksi ei innostu edes ajatuksesta läheisyydestä Juuditin kanssa.

Voin oikein hyvin kiitos vain kysymästä. Mutta jos Tommi olisi oikeasti kokenut ja "ronkeli" niin hänellä ei olisi pelkkiä naisia kavereina kuten ohjelman perusteella vaikuttaa. Seksuaalisesti kokenut mies ei tarvitse naiskavereita ympärilleen. Niitä tarvitsee mies joka haikailee näiden perään vaikka ei heitä saa. 

Miksi pitää ympärillä kavereina ihmisiä, joilta ei saa mitä haluaa? Aivan, typerä logiikka sinulla.

Koska parempi jotain kuin ei mitään. Et ehkä tunne kauheasti miesten kulttuuria mutta ei ole mitenkään erikoista nähdä ujo mies joka roikottaa jotain naista vuosia kaverina toivoen salaa että ehkä siitä jotain vielä joskus tulisi. Mutta ei koskaan uskalla tehdä asialle mitään. Samaan aikaan se nainen ei ole koskaan halunnut miehestä muuta kuin kaveria.

Vierailija
12668/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ei ole mielestäni mikään pelimies, kaukana sellaisesta. Kyllä hän vaikuttaa asialliselta, fiksulta ja ennen kaikkea kiltiltä mieheltä, joka on ahdistettu nurkkaan ja jonka jokainen yritys menee tällä hetkellä pieleen. Ja nurkkaan ahdistamisella en tarkoita Miran kyselyjä suhteen tilasta, vaan koko ohjelmaformaattia. Mielestäni hän on näyttänyt ihan alusta saakka olleen täysin pois mukavuusalueeltaan ja kasetti ei tunnu kestävän. Siihen vielä yhdistettynä Miran määrätietoinen unelma tulevaisuudesta ja Matin kokemattomuus parisuhteista ja toiseen sitoutumisesta, niin soppa onkin valmis. Tuntuu siltä, että Matin suusta ei viime jaksossa tullut oikeastaan enää mitään järkevää sanottavaa ja hän vaan toivoo, että kuvaukset saadaan päätökseen ja hän pääsisi kotiin. Helppo haukkua Mattia, mutta ei hänellä varmasti ole helppoa ohjelman aikana ollut.

Ehkä ei pelimies mutta tunteeton kyllä. Tai no, kusipää suomeksi sanottuna. Vältän haukkumasta ihmisiä mutta minusta tämä on nyt sen ansainnut. Toivottavasti lukee näitä kommentteja ja tajuaa mennä itseensä.

Ehkä luki siinä vaiheessa kun kommentointi oli positiivisempaa. Tuskin kukaan haluaa vapaaehtoisesti tällaista itsestään lukea vaikka olisi ansaittuakin.

Matti on niin huomionhakuinen (EA ja Napakymppi) ja selkästi kommentoi täällä. Vielä Instassaan vielä nostelee näitä esille. Että eiköhän täällä päivittäin pyöri.

Juuri näin. Matti on päivittäin kirjoittelemassa tänne viestejä tunnepäissään. Sen huomaa kun alkaa tölvimään muita sarjan osallistujia. Ei kannattaisi, koska ei ole varaa.

Ainakin puolet viesteistä, joita on täällä väitetty Matin kirjoittamaksi, olen kirjoittanut minä, NAINEN. Jos täällä sanoo Matista mitään positiivista, se leimataan heti Matin kirjoittamaksi. 

Vierailija
12669/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva kuulla että voit nyt paremmin. Onhan sinulla edelleen hoitokontakti? Mitä jos ottaisit yhteyttä terapeuttiisi? Lopetat ainakin kirjoittelun internettiin. Itsesi paljastelu ei tee sinulle hyvää.

Tiedät sen itsekin.

Vierailija
12670/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Matti on päivittäin kirjoittelemassa tänne viestejä tunnepäissään. Sen huomaa kun alkaa tölvimään muita sarjan osallistujia. Ei kannattaisi, koska ei ole varaa.

Ainakin puolet viesteistä, joita on täällä väitetty Matin kirjoittamaksi, olen kirjoittanut minä, NAINEN. Jos täällä sanoo Matista mitään positiivista, se leimataan heti Matin kirjoittamaksi. 

Moi Matti!

Vierailija
12671/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva kuulla että voit nyt paremmin. Onhan sinulla edelleen hoitokontakti? Mitä jos ottaisit yhteyttä terapeuttiisi? Lopetat ainakin kirjoittelun internettiin. Itsesi paljastelu ei tee sinulle hyvää.

Tiedät sen itsekin.

Et sitten osannut enää mitään asiaan liittyvää kommentoida joten siirryt minun haukkumiseeni? Ja samaan aikaan olet mielestäsi kovinkin pätevä analysoimaan muiden tunne-elämää?

Vierailija
12672/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaavaa, kun täällä keskustellaan ohjelmasta, ja sitten tänne aletaan rummuttaa ”paino-ongelmista”, JA RINNASTETAAN se tiettyyn ohjelmassa esiintyneeseen persoonaan. Ilkeätä![/quote

Ihmeellistä myös koska kyseessä ei varsinaisesti ole edes mitenkään kovin isokokoinen ihminen. Tuntuu myös että naisten pientäkin ylipainoa ruoditaan paljon herkemmin kun miesten. Onhan näissä ollut monena kautena reippaamninkin ylipainoisia ihmisiä ja nimenomaan miehiä.

Se on kollektiivinen ainainen huoli, että lihooko itse, kun kerta nykyään ruokaa on liikaakin saatavilla. Sitten tämä oma pelko projisoituu muihin. Puututaan muihin, koska se on helpompaa käsitellä asiaa ulkoistamalla pelko muihin. Tästä voisi puhua vaikka miten kauan.

Tässä jonain päivänä törmäsin uuteen sanaan: kehorauha. Se tuntui hyvältä sanalta.💕

Vierailija
12673/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tommin vaimo Juudit

Samalla voidaan tehdä päätelmä, että Juuditilla ei ole kavereita.

Juuditin kavereita on kuvattu ohjelmassa. Mitähän ihmettä siis oikein selität? Onko lääke unohtunut?

Vierailija
12674/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI logiikka ole itse asiassa ollenkaan typerä. Kyse ei ole tässä tapauksessa siitä, että välttämättä haluaisi juuri näitä naisia. Enemmänkin kyse on siitä, että mies yrittää näyttää, että ympärillä pyörii naisia, vaikka todellisuudessa nämä naiset saattavat olla varattuja, tms. ja ovat joka tapauksessa täysin puhtaasti kaverisektorilla ja he viihtyvät ko. miehen seurassa, koska tietävät tämän olevan ns. turvallinen tapaus, joka ei yritä pokailla heitä. Mies saa tällä hieman buustattua itsetuntoaan, kun pääsee liikkumaan viehättävien naisten seurassa, koska mitään omaa parisuhdetta ei ole. Ja tätä tekee juurikin ne suhdepuolella kokemattomat miehet.

Vierailija
12675/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää ärsyttävämpää känisijää olla kuin Kati. Hiukan samanlainen on Mira. Ihme ruttuturpia kumpikin. En jaksaisi kumpaakaan. Tässä ohjelmassa ei ole ns. tavallisen oloisia ihmisiä muut kuin Juudit ja Emma ja ehkä Janne, joka tosin pahasti tossun alla jo nyt. Eipä taida tulla yhtäkään pariskuntaa jatkoon tällä kaudella. 

Kovin on heppoiset neuvot kolmatta kertaa aviossa olevalla papilla, ja niin ikään toisella parisuhdekouluttajalla ero takanaan.  

Minkäs pappikaan tai parisuhdekouluttaja sille mahtaa jos toinen puoliso haluaa hänestä erota? Olla väkisin yhdessä? Käskeä toista ihmistä olemaan lähtemättä, määrätä niin? Mistä sinä tiedät miten hyvin nämä henkilöt ovat itse asiat suhteissaan hoitaneet? 

Vierailija
12676/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Tiia täällä Matin pyynnöstä?

Vierailija
12677/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät sen itsekin.

Et sitten osannut enää mitään asiaan liittyvää kommentoida joten siirryt minun haukkumiseeni? Ja samaan aikaan olet mielestäsi kovinkin pätevä analysoimaan muiden tunne-elämää?

Lopeta jo Internetin lukeminen ja tänne kirjoittelu. Tiedät sen itsekin, että voit paremmin ilman jatkuvaa uhriutumista ja mielesi omatoimista pahoittamista. Ota tämä palkintona kun sanon, että voit lopettaa osoitteessa vauva.fi käymisen.

Vierailija
12678/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matilla ja Miralla oli seksiä, ainakin kerran pari. Tämän tiedän eräästä kiusaantuneesta hetkestä, joka meillä oli Matin kanssa meidän juttumme aikana. Meilläkin oli seksiä, että Matilla ollut oikein antoisa kuvausaika.

Voisitko jo poistua tältä palstalta. Kellään ei kiinnosta tarinasi, olivatpa ne totta tai ei.

Puhu vain omasta puolestasi. Minua ainakin kiinnostaa! Kaikki mitä tämä ”trolli” on kertonut käy järkeen. Viimeisimmässä CMoren jaksossakin Miran elkeet, puheet ja olemus olivat sellaisia, että ikään kuin hän olisi tiennyt, mitä Matti on puuhaillut. Että se tuli hänelle ilmi jossain kohtaa. Eivät sitä tietenkään kameran edessä puhuneet ja vatvoneet. Mira vain jotenkin sanoi: ”Kyllä sä tiedät, mitä mä tarkoitan”.

Jokainen tervejärkinen huomaa että tämä trolli ei ainakaan ole täysin terveissä järjissään ja hakee selkeästi vain huomiota tällä palstalla. Mitä järkeä tätä on muutenkaan spekuloida koska emme saa koskaan tietää onko tämä tarina totta vai ei. Eroon voi olla tuhansia muitakin syitä eikä kannata alkaa leikkimään mitään salapoliisia. Haluan myös muistuttaa että on ihmisiä jotka a saavat oikeasti sairasta tyydytystä tällaisesta ja viittaan siis tähän trolliin.

Tämä on kuin joku kone tai automaatti: suoltaa jatkuvalla syötöllä kyseenalaista tekstiä ilmoille. Ihmiset vielä peukuttaa noita juttuja??? Eivät näköjään saaneet vielä bannia tuolle ilmoituksistamme huolimatta. Täytyy vain jatkaa ylläpidolle ilmoittamista.

Moi Matti!

Vierailija
12679/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matilla ja Miralla oli seksiä, ainakin kerran pari. Tämän tiedän eräästä kiusaantuneesta hetkestä, joka meillä oli Matin kanssa meidän juttumme aikana. Meilläkin oli seksiä, että Matilla ollut oikein antoisa kuvausaika.

Voisitko jo poistua tältä palstalta. Kellään ei kiinnosta tarinasi, olivatpa ne totta tai ei.

Puhu vain omasta puolestasi. Minua ainakin kiinnostaa! Kaikki mitä tämä ”trolli” on kertonut käy järkeen. Viimeisimmässä CMoren jaksossakin Miran elkeet, puheet ja olemus olivat sellaisia, että ikään kuin hän olisi tiennyt, mitä Matti on puuhaillut. Että se tuli hänelle ilmi jossain kohtaa. Eivät sitä tietenkään kameran edessä puhuneet ja vatvoneet. Mira vain jotenkin sanoi: ”Kyllä sä tiedät, mitä mä tarkoitan”.

Jokainen tervejärkinen huomaa että tämä trolli ei ainakaan ole täysin terveissä järjissään ja hakee selkeästi vain huomiota tällä palstalla. Mitä järkeä tätä on muutenkaan spekuloida koska emme saa koskaan tietää onko tämä tarina totta vai ei. Eroon voi olla tuhansia muitakin syitä eikä kannata alkaa leikkimään mitään salapoliisia. Haluan myös muistuttaa että on ihmisiä jotka a saavat oikeasti sairasta tyydytystä tällaisesta ja viittaan siis tähän trolliin.

Tämä on kuin joku kone tai automaatti: suoltaa jatkuvalla syötöllä kyseenalaista tekstiä ilmoille. Ihmiset vielä peukuttaa noita juttuja??? Eivät näköjään saaneet vielä bannia tuolle ilmoituksistamme huolimatta. Täytyy vain jatkaa ylläpidolle ilmoittamista.

Mitä voisit päätellä siitä, että ihmiset pitävät noista viesteistä, eikä ylläpito ole samaa mieltä kanssasi mistään? Olisikohan aika myöntää, että sinä olet se trolli jolla ne muihin projisoidut mielenterveyden ongelmat? Kuten sinä täällä jatkuvasti kirjoitat muille, suosittelen ottamaan sen lääkkeeksi kiltisti. Kuten äitisikin sanoi sinulle. Tiedät varsin hyvin mitä tarkoitan.

Vierailija
12680/18026 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen näissä osallistujissa paljon sitä, että he ovat modernin länsimaisen kulttuurin kasvatteja. Kulttuuri vaikuttaa myös, ei pelkästään henkilökohtaiset psykologisen tason ominaisuudet ja kokemukset. Meidän kulttuurissa on vahvana individualismi, tunteiden mukaan ratkaisujen tekeminen, seksuaalisten tarpeiden korostaminen, oman vapauden arvostaminen ja perhekeskeisen elämän kyseenalaistaminen.

Poikkeuksena osallistujista Juudit, joka on kasvanut perinteisiä arvoja kunnioittavassa kristillisessä ilmapiirissä. Hänelle sitoutuminen avioliittoon on luontevaa ja tulee itsestään.

En väitä, että tämä on AINOA puoli näissä ihmisissä, mutta tätäkään puolta ei pidä unohtaa, kun analysoi, miksi parisuhteet eivät toimi. Ei tässä ohjelmassa eikä meidän kulttuurissa ylipäätään, jos ajattelee, kuinka paljon eroja tulee.

Samaa mieltä.

Olen ajatellut, että monilla osallistujilla (vars. Mira ja Kati) on vahvasti sellainen lähestymiskulma, että mitä MINÄ tarvitsen, millaisen parisuhteen MINÄ tarvitsen ja haluan, millaisen puolison MINÄ haluan ja tarvitsen, että MINULLA olisi mahdollisimman hyvä olo (esim. miehen pitää kertoa kaikki ajatuksensa ja tunteensa, jotta MINÄ pystyisin häneen luottamaan) ja saisin kaiken haluamani (nopeesti lapsia, isomman talon ja yhteiset piharemontit).

Juudit vaikuttaa katselevan mieli avoimena, mitä puolison kanssa voisi syntyä, miten elämä voisi lähteä menemään sen sijaan, että puolisolle olisi suunniteltu valmis roolin elämän täydellistäjänä.

Ohjelmassa on kyseessä Miran ja Katin avioliitot tosiaan tässä nykyaikaisessa yhdessä maailman individualistisimmassa maassa. Niin kenen h’lvetin jos ei itsensä kannalta sitä miettii että onko tämä avioliitto sopiva?

Jotain naapurin Pekan ajatuksiako siinä pitää miettiä vai mitä ihmettä? Ihan järjettömän ärsyttäviä nämä kommentit joissa annetaan ymmärtää että vapaassa nykymaailmassa liitto tuntemattoman kanssa varmasti kyllä kestäisi, jos sillä naisella vaan ei olisi mitään turhia mielipiteitä ja toiveita omasta liitostaan! Varsinkin jonkun Moukka-Matin kanssa. Valoja päälle nyt.

Ketju on lukittu.