Kysy mitä vaan aseksuaalilta naiselta!
Kommentit (30)
Onko pimppisi ihan tunnoton eikä siellä hikelmöi mitään koskaan?
Itsellä polttelee tosi paljon, kun haluttaa. Ja se tunne on tosi voimakas.
N50
Vierailija kirjoitti:
N50
Ei se tunnoton ole. Siis koetko tuon ilman mitään erityistä syytä, vai onko se sellainen "vitsi voisin harrastaa seksiä tänään" ja sitten se polte iskee? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Ei se tunnoton ole. Siis koetko tuon ilman mitään erityistä syytä, vai onko se sellainen "vitsi voisin harrastaa seksiä tänään" ja sitten se polte iskee? Ap
Ei vaan polte niin voimakas, että se helpottuu vain seksillä jollain tavalla. Jos ei ole yhdyntää, sitten itsetyydytän. Iskee vain hirveä himo, joka pitää tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
mitä kamalaa sulle on lapsuudessa tapahtunu, kun oot nyt seksuaalisesti kyvytön (henkisesti)?
olen aina halunnut tämän tietää, koska aseksuaalisuus ei ole normaalia ja evoluution kannalta jopa pahempaa kuin homous.
Itseäkin kiinnostaisi tietää mistä tämä johtuu, onhan seksuaalisuus normaali osa kaikkea luontoa. En nyt sanoisi että olen henkisesti kyvytön seksiin, olen sitä harrastanutkin. En vain tunne sen aikana mitään erityistä. Mutta jos selviää että olenkin tietämättäni supertraumatisoitunut, lupaan raportoida siitä heti AV:lle :D. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ihastutko ollenkaan?
2. Jos ihastut, niin mihin sukupuoleen (jos et ihastu keneenkään, sivuuta tämä)?
3. Näetkö seksiunia?
4. Onko tilanne se, ettet omaa seksifantasioitakaan, vai onko kyse siitä ettei seksuaalinen käyttäytyminen tosielämässä kiinnosta?
5. Kumpi on mielestäsi pahempi? Eläimiin sekaantuja, joka ei tuota eläimelle fyysistä tuskaa tai tuottaa sitä vähemmän, vai ei-seksuaalinen eläinten rääkkääjä joka taas tuottaa eläimelle selvää ja tuntuvaa fyysistä tuskaa?
3. Olen nähnyt joitakin, mutta ne ovat olleet hyvin mekaanisia enkä ole kokenut mitään erityisempiä tuntemuksia niiden aikana.
4. En omaa seksifantasioita, enkä oikein ymmärrä niitä.
5. Molemmat yhtä pahoja.
Ap
Miten et ymmärrä seksifantasioita?
Loppuuko puhelinnumerosi kolmoseen?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö äo:si?
En. Ap
Millaiset ja minkä kokoiset tissit sulla on ap?