Pitääkö miehellä olla sixpack?
Vai voiko olla ihan hyvännäköinen ilamnkin sixpackia. Itellä on melkein mutta tosi vähän rasvaa mahan päällä kuitenkin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan aina koko lavan, ei sixpäkistä tuu ku kusihätä.
Siis vatsalihakset
Jusr tilasin kaks salkkua sandelsia.
No voihan se olla kiva mut kovin nopeasti ne menee. Ruoan kanssa, saunassa pari, teevetä katsellessa, illallisella ja iltapalaksi.
Vierailija kirjoitti:
No voihan se olla kiva mut kovin nopeasti ne menee. Ruoan kanssa, saunassa pari, teevetä katsellessa, illallisella ja iltapalaksi.
En puhu kaljasta
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa.
No eipä tarvii.
Ja minkä ikäne oot?
Kyllä naiset, etenkin kauniit, yleensä mieheltä ns. Sixbackiä edellyttää. Itse en ainakaan viitsisi ns. Plösönä yleisellä paikalla esiintyi.
Ei tarvitse olla. Pääasia että olet kohtelias ja mukava nuori mies.
Uimahallissa ja rannalla kannattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhu kaljasta
Olet dorka.
Minulla on todella näkyvät vatsalihakset, mutta ei ole auttanut naisten saamisessa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla. Pääasia että olet kohtelias ja mukava nuori mies.
Sano nyt vielä, että kiltti mies niin saadaan kaikki nauraa.
Ei sixpack riitä, pitää olla 9pack tai 12 pack. Ja selkälihaksia ei saa unohtaa ettei tule huono ryhti.
Jos ei ole sixpakkia niin pidä paita päällä julkisilla paikoilla.
Elätkö umpiossa vai eikö sulla ole yhtäkään seurustelevaa kaveria? Vai onko niillä kaikilla sixpack jonkun ihmeellisen sattuman seurauksena?
Jos etsinnässä on niin hölmö nainen, että seurustelee pelkän mahan kanssa, niin onnea.
Ei mun poikaystävillä ole ikinä ollut. Parilla on ollut jopa pieni tynnyri, muut normihoikkia.
Yks hiton timmi crossfittaaja koitti monta vuotta pokailla, mutta jos luonteet ei mätsää niin ulkonäkö ei merkitse mitään.
Miksi pitäis?
Itse ostan aina koko lavan, ei sixpäkistä tuu ku kusihätä.