Ystävättäreni ja mieheni flirttailevat
Hyvä ystävättäreni ja monivuotinen miesystäväni ovat tunteneet toisensa jo ennen kuin minä tunsin kumpaakaan. Tuon ystävättäreni ex oli ja on miesystäväni paras kaveri. Ystävättäreni on aina sanonut minulle olevansa sitä mieltä, että miesystäväni on vähän outo, että hän ei voisi kuvitella ihastuvansa senkaltaiseen mieheen. Siitä on sitten vitsailtu, että minäkin kai olen vähän outo, heh heh.
Jo pidemmän aikaa minusta on kuitenkin alkanut näyttää siltä, että nuo kaksi jotenkin flirttailevat keskenään. Enkä ole mustasukkainen luonne, mutta luulen näin.
Eilen ystävättäreni tuli meille uudella autollaan, jota mieheni sitten alkoi tutkailla. Minä tein sivummalla jotain muuta, mutta en voinut olla huomaamatta ystävättäreni kehon kieltä, kun hän kiehnäsi auton ympärillä mieheni kysellessä teknisiä tietoja. Molemmat nauraa kihersivät naisen muka-tyhmille kommenteille. Silloin se jotenkin lävähti kasvoille: tuollaista se on ollut jo pitkän aikaa, olen vain jotenkin sivuuttanut sen ja ajatellut sen olevan kaveruutta.
Tuo eilinen oli vain niin päivänselvää, että ainakin he ovat ihastuneet toisiinsa tai sitten on jotain muutakin tekeillä. Nyt kun ajattelen kevättä ja kesää, huomaan kaikenlaisia merkkejä: ystävättäreni on keksinyt kaksi eri kertaa jonkin syyn, että emme ole voineet tavata, vaikka oli sovittu. Miehellä on ollut yllättäen asiaa paikkakunnalle, jossa ystävättäreni asuu. Siellä asuu myös sisareni, joten miehen on pitänyt kertoa minulle käyneensä siellä, jos sisareni sattuisi näkemään auton.
Aargh, olenko vainoharhainen vai mitä tämä on? Minun on ollut vaikeaa keskittyä mihinkään, kun tuo asia painaa takaraivossa. Joka toinen hetki uskon kuvittelevani koko jutun, toisessa hetkessä tuntuu, että olen ollut sinisilmäinen hölmö. Meillä ei ole yhteisiä lapsia. Ystävättäreni on naimisissa, mutta hän on sanonut minulle, että ei ole poissuljettu mahdollisuus, että jos hän sattuu löytämään jonkun ihanan miehen ,hän voisi erota nykyisestään ja tulla rikkaaksi ex-vaimoksi, koska hänen miehellään on melko iso omaisuus eikä avioehtoa ole. Tuo oli siis huppelissa heitetty heitto, mutta sekin on saanut mielessäni isot mittasuhteet. :(
Ystävättäreni tietää, että minut on petetty aiemminkin ja se oli minulle tosi raskasta aikaa. Hän itse oli silloin minua tukemassa. Saattaisiko joku olla niin itsekäs, että haluaisi satuttaa minua noin? Onko nainen naiselle susi?
Kommentit (24)
Flirttailu on ihan kiva piristys silloi tällöin, mutta ei oman kumppanin seurassa eikä ystävien kumppaneiden kanssa.
En tiedä mitä kukin pitää flirttinä, mutta itse sellaista kepeää keskustelua, hassuttelua jne.. ei mitään kiehnäämistä ja yliampuvaa käytöstä tai suoraa vihjailua, että täältä irtoais.
Flirttailen todella harvoin.
Yksin ei voi flirttailla, joten jutelkaa vaan niille miehillenne jos ette halua niiden flirttailevan. Minä jatkan sitä, mutta jos mies ei lähde mukaan, lopetan. Niin yksinkertaista se on.
Vaikka minä en flirttailekaan, jostain syystä moni mies kuvittelee minun tekevän niin ja alkaa flirttailla takaisin. Olen nauravainen, puhelias ja ulospäinsuuntautunut kaikille ihmisille, mutta jotkut miehet lukevat sen niin, että olen kiinnostunut heistä. Flirtti on taitolaji. :)
Minustakin kaverin tai kenenkään kumppanille flirttailu on typerää, vaikka olisi kuinka harmitonta. Se loukkaa muita ja antaa flirttailijoista hutsahtavan kuvan. Tasapainoinen aikuinen ei niin tee. Aivan eri asia on vaikka hymyillä random-vastaantulijalle. Se voi pelastaa molempien päivän.