Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kova vesi pilaa tukan!!

Vierailija
03.08.2020 |

Muutettiin ulkomaille ja täällä on ihan järkyttävän kova vesi, joka on tehnyt mun ennen niin hyväkuntoisesta tukasta aivan kammottavan karhean takkukasan. Osaako kukaan neuvoa, miten suojata hiuksia noilta mineraaleilta? Vedenpehmennenintä en vuokra-asuntoon pysty asentamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese tukka max 2 kertaa viikossa älä muuten kastele.

Vierailija
2/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese tukka max 2 kertaa viikossa älä muuten kastele.

Mulla on kuiva tukka ja olen tosiaan pessyt vaan tuon pari kertaa viikossa, mutta se ei tunnu auttavan. Suomessa hoidin aivan samalla lailla eikä ollut mitään ongelmia. T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Tukka pilalla kun muutettiin ulkomaille. Eipä mulla ole antaaa neuvoja kun itsekin jonkinlaista suodatinta mietin, mutta vuokralla myös asutaan. Sebastian hydre merkiltä olen käyttänyt shampoota ja hoitoainetta. Kokeilemisen arvoinen hennolle hiuslaadulle.

Vierailija
4/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sataako siellä Ota sadevettä talteen

mies52v

Vierailija
5/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Tukka pilalla kun muutettiin ulkomaille. Eipä mulla ole antaaa neuvoja kun itsekin jonkinlaista suodatinta mietin, mutta vuokralla myös asutaan. Sebastian hydre merkiltä olen käyttänyt shampoota ja hoitoainetta. Kokeilemisen arvoinen hennolle hiuslaadulle.

Itse olen pikkasen saanut helpotusta Olaplex 3 tehohoidosta, mutta ei kyllä tosiaan ole niin pehmeät hiukset kuin ennen. Myös iho on voinut täällä paljon huonommin kuin Suomessa, varmaan ilmansaasteet kanssa vaikuttavat tuohon ihon kuntoon.

Vierailija
6/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suodatin. Helppo asentaa eikä jätä mitään jälkiä. Tai pese pullovedellä.

Vierailija
7/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sataako siellä Ota sadevettä talteen

mies52v

Lontoossa siis ollaan, joten sadetta kyllä piisaa. Taitaa vaan olla niin saasteista vettä täällä, että lähtee loppukin tukka pois...

Vierailija
8/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkupäihin saa suodattimia, vaihda riittävän usein. Huuhtele etikkavedellä. Lisää vinkkejä linkissä:

https://www.corroprotec.com/blog/washing-hair-hard-water/

Vierailija
9/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä shampoota käytät nyt? Kannattaa kokeilla myös välillä syväpuhdistavaa tai tehokkaasti pesevää shampoota, jolla mineraalikertymiä saisi vähän poistettua hiusten pinnalta.

Vierailija
10/10 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätäkö sieltä hanasta tulee???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi