Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti eronneen miehen saa iskeä?

Vierailija
15.07.2013 |

Tapasin vanhan tuttavani, joka kertoi, että hän oli yhdessä avovaimonsa kanssa päättänyt muuttaa erilleen ja erota. Uusi kämppä oli kuulemma löytynyt nopeasti ja hän pääsee muuttamaan siihen parin viikon päästä. Olisin tosi kiinnostunut tästä miehestä, mutta onko sopivaa, jos pyydän häntä ulos saman tien? Pitäisikö minun odottaa jonkin aikaa ja jos pitää, kuinka pitkään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 20:42"]

Tapasin vanhan tuttavani, joka kertoi, että hän oli yhdessä avovaimonsa kanssa päättänyt muuttaa erilleen ja erota. Uusi kämppä oli kuulemma löytynyt nopeasti ja hän pääsee muuttamaan siihen parin viikon päästä. Olisin tosi kiinnostunut tästä miehestä, mutta onko sopivaa, jos pyydän häntä ulos saman tien? Pitäisikö minun odottaa jonkin aikaa ja jos pitää, kuinka pitkään?

[/quote]

Samalla tavalla kuin hitaasti eronneenkin.

Vierailija
2/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske kimppuun ennen kun joku muu ehtii :) Onkohan muuten mun ex. Me ollaan just eroamassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneen miehen saa iskeä aikaisintaan kolmen (3) kuukauden kuluttua erosta. Mikäli henkilö iskee eronneen miehen tätä aikaisemmin, syylistyy hän eronneen miehen iskemiseen liian aikaisin, mistä rangaistus on enintään 10 kuukautta vankeutta. Myös yritys on rangaistava.

Vierailija
4/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se otti nyt sinut kieroon......Oletko nähnyt sen asunnon.......odota ainakin, että se oikeasti muuttaa siihen.

Vierailija
5/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että lähtisit sen kanssa mieluusti kahville, kun on päässyt pahimmasta erotuskastaan yli.

Vierailija
6/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies aseta itse tuon rajan. Kimppuun vaan ettet myöhästy.

Vierailija
7/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 20:47"]

Iske kimppuun ennen kun joku muu ehtii :) Onkohan muuten mun ex. Me ollaan just eroamassa ;)

[/quote]

Toivottavasti olisi, mutta enpä usko. Se exä, sen vähän mitä häntä nyt tunnen, vaikuttaa aika paljon tiukkapipoisemmalta. En usko, että ilahtuisi, os kuulisi minun iskeneen miehen heti heidän erottuaan.

-ap

Vierailija
8/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku käy kiinni ku sika limppuun. Oisko tämä mies sinusta kiinnostunut???

Vierailija
9/9 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 21:02"]

Ei muuta ku käy kiinni ku sika limppuun. Oisko tämä mies sinusta kiinnostunut???

[/quote]

Meillä on ollut juttua vuosia sitten, mutta se kaatui siihen, kun minä lähdin vuodeksi ulkomaille. Eli luulen, että mies saattaisi hyvinkin olla kiinnostunut. Taidanpa laittaa facebookissa sellaisen "tunnusteluviestin" tyylii "olipa kiva törmätä pitkästä aikaa". Kiitos siunauksestanne arvon av-raati ;)