Pitääkö joku Haloo Helsinki -bändin laulajan äänestä?! Kamalaa kuultavaa!
Vaihtuu kanava välittömästi kun alkaa se kammottava "laulaminen". Ihan kuin joku raapisi kynsillä liitutaulua aaargh!
Kommentit (16)
en tykkää ja ärsyttää sen maneerit ääntää sanoja.
Ei ehkä maailman paras lauluääni, mutta biisit on hyviä. Kuuntelen mielelläni.
Piristävällä tavalla erilainen ja erikoinen ääni, tykkään ehdottomasti!
Joo, mäkin tykkään. Ihan loistava nuori bändi!
En pidä, kauheata! Varsinkin live-esityksissä menee virekin kaiken lisäksi ihan metsään.
Luulin, että siitä pitää vain jotkut varhaisteinit...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 18:13"]
Luulin, että siitä pitää vain jotkut varhaisteinit...
[/quote]
Täällä luiltavasti kirjoittelee myös varhaisteinejä. Kun ei olla kuultu homehtuvista autoistakaan.
Ihan kamala! Mun mielestä koko bändi on niin yliarvostettu ettei tosikaan!! Se laulaja näyttääkin ihan joltain hullulta vasikalta niiden mulkosilmiensä kanssa!
(eipä sillä, mun oma lauluääni tuskin on ees tuon veroinen....)
Mä tykkään, miten se laulaja makustelee ja fiilistelee. Myös että laulusta kuuluu, että laulaja tykkää työstään ihan kybällä.
Voisin tykätä, ellei laulajan ääni ja laulutapa kuulostaisi Maritta Kuulalta - hän on tehnyt musiikkia jo kymmeniä vuosia ja uskottavuuskertoin paljon suurempi kuin tällä nuorella tähtösellä, joka kuulostaa liikaa Kuulalta.
Juu, en pidä. Ja huono artikulointikin.
Ei se ääni vaan ne sanoitukset! En kerta kaikkiaan kestä kuunnella sitä kliseistä teiniangstia...
Hoh! Minuun, juuri eronneeseen 37v naiseen, biisit kolahtaa ihan täysillä, laulajan ääntä myöten!
Minusta se on seksikkään erikoinen ja käheä.
-Mies 28v-
Kyllä pitää ja kovasti ainakin allekirjoittanut.