Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kapsi rikkoi kälyn puhelimen, olin erikseen sanonut miehen siskolle että

Vierailija
03.08.2020 |

Lapselle ei saa laitetta antaa. Nyt minua vaaditaan korvaamaan laite koska lapsi oli tahallaan heittänyt sen lattialle.

Kyseessä siis 3- vuotias vilkas lapsi ja tämä tapahtui mummulassa kun minä olin imettämässä vauvaa.

Kysyin miksi häbelle annettiin laite niin koska hön pyysi, ja miehen siskon lapset osaavat kuulemma nätisti katsoa kännykästä ohjelmia.

En aio korvata laitetta, ottaa aivoon kun ohjeitani ei uskottu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsi?

Vierailija
2/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityislapsi?

Liikennevakuutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ostat tilalle jonkun halvimman rupumallin/käytetyn.

Vierailija
4/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pieni lapsi ei saa olla vastuussa kenenkään arvotavaroista. Kälysi vika, hänen puhelin, hänen vastuu omista tavaroistaan. Älä maksa mitään, oppiipa huolehtimaan tavaransa, pitääkin, aikuinen kun on.

Vierailija
5/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö aikuinen. Jos kolmivuotiaalle antaa tavaran, niin kyllähän siihen rikkoutumisvaara liittyy. En siis antaisi usean satasen vehjettä käteen vain, koska pyytää.

Vituttaa olla kenties saman vakuutusyhtiön asiakas kälysi kaltaisen tollon kanssa.

Hän varmaan antaisi kolmevuotiaan ajaa autoakin, jos se siihen yltäisi ja sitä tahtoisi.

Vierailija
6/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollooo

Vierailija
7/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityislapsi?

Ei ole ainakaan todettu. Jätin lapsen katsomaan telkkarista ohjelmaa niin käly halusi katsoa jotain omaa ohjelmaa ja antoi lapselle puhelimensa koska tämä halusi katsoa piirettyä.

Lapsi ei kuitenkaan ollut tykännyt ohjelmasta vaan heitti kännykön lattialle jonka seurauksena nyt ainakin näyttö on rikki.

Ap