Lue keskustelun säännöt.
Mitenhän osaisi olla tuijottamatta kun jostain henkilöstä tulee automaattisesti jotain mieleen
03.08.2020 |
Esim. nyt kaupassa näin (vanhan) miehen jonka olemuksessa oli jotain samaa kuin ihastukseni olemuksessa, ja kuvittelin että hän voisi vanhana vaikuttaa tuollaiselta. Kauppareissua jatkettuani oli kyseinen henkilö luultavasti vaimonsa kanssa ja tämä vaimo nyt tuijotti minua avoimen töykeästi! Luulin että koko mies ei liiemmin noteerannut minua kun kaikki kai toimittavat omia asioitaan siellä, mutta olikohan sanonut että tuo nainen kyylää häntä. Ja kyllä minuakin joskus katsotaan, mutta kai ihminen nyt jotenkin havainnoi ympäristöään. Miten oppisi havainnoimaan ympäristöään niin ettei näytä siltä että havainnoi ympäristöään 🙄
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joidenkin mielestä havainnoi ympäristöä ja muita teki sitä tai ei kun toiset tulkitsee miten tulkitsee
Millainenkohan ilme sulla oli ollut
Varmasti ne ihmetteli mitä sä tuijotat ja miksi. Ehkä se vaimo oli mustasukkainen. Mä kerran kaupassa olin kassalla ja ostoksia laittamassa ja maksamassa ja toisella kassalla odottava miespuolinen vaan tuijotti mua ja mä todella ihmettelen miksi ja kukahan se tuijottelija oikeen oli kun ei olla missään tekemisissä ja olikohan se se tyyppi joka vaan tuli ja otti kuvan mitään kysymättä tai puhumatta kun jotenkin muistutti sitä