Ärsyttävät tavat kuvailla itseään
Aloitan: "Pieni mutta pippurinen".
Hyi, swaippaan tuollaisen heti.
Kommentit (12)
Lyhyet muute myös vertaa aina itseään pikku myyhyn. En pidä sitä viehättävänä vaa pikemminkin kertoo olevansa maailman rasittavimpia
"Luonto on minulle todella tärkeä. " No vau, kenellepä ei. Jokainen Netflix-addikti ja vakiopalstailija haluaa aina kertoa kuinka rakastaa luontoa ja metsään on päästävä ja raikkaassa ilmassa rentoutuu. Niin varmaan joo, onpa ainutlaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Lähellä sydäntä perna ja keuhkot.
Itsekin inhoan tätä lähellä sydäntä-lässytystä. Sitten ne ne sydäntä lähellä olevat asiat eivät mitenkään näy arkielämässä.
Olen tällainen tempperamenttinen (sic!) ja räväkkä...
Vierailija kirjoitti:
"Luonto on minulle todella tärkeä. " No vau, kenellepä ei. Jokainen Netflix-addikti ja vakiopalstailija haluaa aina kertoa kuinka rakastaa luontoa ja metsään on päästävä ja raikkaassa ilmassa rentoutuu. Niin varmaan joo, onpa ainutlaatuista.
No esim. minulle ei. Jos etsisin samanhenkistä ihmistä, tietäisin tuosta luonnon tärkeäksi kuvailusta että kyseessä ei ole sellainen.
"Olen empaattinen ja hyvä ihmistuntija". Lue: olen alentuva päällepäsmäri ja heijastan omia ennakkoluulojani ihmisiin.
"Olen alkoa kohtuudella käyttävä nallekarhu". Tosiasiassa kyseessä on sairaalloisen ylipainoinen, puolialkoholisoitunut kotityranni, joka kuvailee itseään nallekarhuksi siksi, että mimmit diggaa nallukoita.
'mahaa on mut lihavat on lepposia!'
Todellisuudessa itkevät peilin eessä läskejään vaikka esittää olevansa sinut. Eivät myöskää koskaa tee asialle mtn vaa märisee vaa. Eikä muutenkaa oo lepposia yhtää vaa päinvastoin.
"Oonks mä outo kun" ja sitten seuraa itsekehu.