Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnanmäellä joukkoaltistuminen koronalle

Vierailija
03.08.2020 |

No niin.. Kannatti avata ja poistaa rajoitukset.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jännä nähdä kun Kieputin olisi täynnä "seurueen" naispuolisia edustajia.

Vierailija
62/68 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplop, lintsi, mikä on seuraava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihquu, pitää päästä Lintsillee! Usiin laitteisiin kieppumaan, koko perhe haluuu. Heti huomenna ajetaan Sodankylästä ja yövytään Stadissa, vauva kainaloon, koululaiset pakun perälle ja menox. Mä en pelkää koronaa, lapset ei pelkää ja mies jo ennestään kuumeessa. Saadaan hattaraa ja päästään vuoristorataan! Voi ihunata!

Vierailija
64/68 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo aikamääre 15-18, kyllä me ainakin huvipuistoissa ollaan koko päivän ajan, sen verran on kalliit liput.

Onko kyseessä ollut seurue joka käytti vain ilmaislaitteita? Vai muuten vaan vietti aikaa, mahdollisesti pelien pelaamista? Vaiko kausilipulla jolloin vähempikin aika riittää?

No mikä tahansa teiniporukka tms. Lintsille pääsee ilmaiseksi, vaikka kävijät lasketaan.

Jos haluat olla varma, että pääset, niin lippu pitää ostaa päivälle etukäteen. Mutta sisälle pääsee kunnes maksimi määrä on täynnä. Ja pikkulapsi perheet lähtee aikaisin ja teinit tulee/nukkuu myöhään. Teinit on laitteissa kyllä pilkkuun asti, mutta saapuvat paikalle iltapäivästä.

Vierailija
65/68 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoplop, lintsi, mikä on seuraava?

Särkänniemessä oli ainakin yritystä... päästä lehtiin.

Vierailija
66/68 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pelätä ruskeita ja mustia. Pommipoksallahuakbharkunniamurharaiskauspikkulikkagrooming jne

Vierailija
67/68 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireisena ei pidä mennä töihin eikä ihmistenilmoille milloinkaan.

Mitenköhän tuo onnistuisi kun asuu yksin, ei ole varaa "tavarat ovelle" palveluihin ja sitä ruokaa kuitenkin pitäisi saada? Olen tätä miettinyt enemmänkin - jos oikeasti sairastuisin koronaan, kai sen joku taho järjestäisi niin ettei tarvitsisi mennä ihan kauppaan sisälle, mutta ei minulle kukaan ruokia kotiin kanna jos on vain nuhan oireet (allergiakaudella niitä on joka tapauksessa). Jos pitäisi testeissä käydä kunnon flunssassa, niin pitäisi mennä julkisilla joka tapauksessa, kun ei ole autoa tai varaa taksiin.

Mutta huvipuistoihin yms. massatapahtumiin tai ulkomaille ei tänä kesänä pitäisi olla kenelläkään mitään asiaa muutenkaan, joten ihteään saavat syyttää jos sieltä koronan saavat.

Eikö sulla todiaan ole varaa maksaa 9,90e vaikka kerran kuussa, että saat ostokset kotiinkuljetettuina?

Vierailija
68/68 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireisena ei pidä mennä töihin eikä ihmistenilmoille milloinkaan.

Mitenköhän tuo onnistuisi kun asuu yksin, ei ole varaa "tavarat ovelle" palveluihin ja sitä ruokaa kuitenkin pitäisi saada? Olen tätä miettinyt enemmänkin - jos oikeasti sairastuisin koronaan, kai sen joku taho järjestäisi niin ettei tarvitsisi mennä ihan kauppaan sisälle, mutta ei minulle kukaan ruokia kotiin kanna jos on vain nuhan oireet (allergiakaudella niitä on joka tapauksessa).

Ootko ikinä kuullut hienosta asiasta nimeltä kotivara?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi