Montako samannimistä oli luokallasi parhaimmillaan? Mikä nimi?
Varsinkin pojilla oli samat nimet vielä 90-luvulla!
Kommentit (62)
3 Hannaa, 2 Jonnaa vähän eri ikävaiheissa
Maria, samalla luokalla oli kolme, joista minä yksi.
Ulla x 2
Sanna x 3 (sekä 1 Susanna)
Katja x 2
Petri x 2
2000-luvun alussa peruskoulussa oli samalla luokalla Jaakko x 2, Lauri x 2 ja Sami x 3. Jäljelle jäi luokan pojista vaan ehkä kaksi, joilla oli "uniikit" nimet.
Tyttöjä ei ole tainnut kertaakaan olla kahta samannimistä.
Sami x3 (ala-aste)
Anni x3 (ylä-aste)
Tuplanimiä oli vaikka miten paljon.
Olisiko ollut tarhassa kaksi Pasia. Muita ei tule mieleen.
Lapsen luokalla on kaksi Ilmaria.
Tiinoja ja Sannoja oli kolme.
Anna, Hanna, Sini, Enni, Jenni, Jani ja Ville *2.
Nina*2
Petri*2
Janne*2
Olen vm -72
Meitä oli kolme Annea luokalla. Muuten oli ihan ok kun istuttiin eri puolilla luokkaa, mutta yksi ope katsoi pahasti kieroon ja silloin ei aina tiedetty ketä opettaja tarkoitti.
Muistelisin että jossain vaiheessa on ollut pari Mikaa ja Jannea, ja olisko Tiinaa kans.
Ja mä olin aina ainoa Minna, vaikka seitkytlukulaisia olenkin.
3 Hannaa ja 3 Johannaa samaan aikaan samalla luokalla. 90-luvun lopulla ammattikoulussa. Terkkuja vanhoille luokkakavereille!
2 Anttia oli yläasteella samalla luokalla. Ala-asteella luokkaa alempana oli 2 Saaraa ja omalla luokallani oli muutaman vuoden 2 Elinaa.
Itselleni ei ole ihme kyllä kaimoja sattunut vaikka nimeni oli syntymävuotenani yksi suosituimpia tytön nimiä. Aika vähän muutenkin sattunut luokalle saman nimisiä, 5 Minnaa kuulostaa aika hurjalle.
Anna, Laura, Elina
Janne, Matti, Tommi
Muita 2 kpl, Elinoita enemmänkin. 90-luvulla näin.
Kaksi Aria, Jaria ja Jussia.
Terkkuja 80-luvulta.
Olen sen ajan lapsi,että Riittoja ja Kareja oli paljon. Kuten minä ja veljenikin.Luokallani oli kaksi Riittaa ja kaksi Karia. Kareja oli joka luokalla yksi tai kaksi.
Meillä oli Jouneja tuplat