Näin tänään kauniin naisen kaupassa
Sporttisen näköinen parikymppinen kissa. Pukeutunut toppiin ja capripituisiin urheilutrikoisiin. Normaalipainoinen, kapea vyötärö, mojovat reidet ja lihaksikkaan näköinen takamus. Sopivan kokoiset rinnat. En huomannut meikkiä ja luonnollisen ruskeat pitkähköt hiukset. Punakat posket, oli varmaan poikennut lenkillä kauppaan, mutta ne punaiset posket näytti hyvältä, kun ei ollut pulleita poskia. Olemus oli menevä, mutta samaan aikaan hän näytti hieman ujolta.
Ottakaa mammat mallia! Tällasia naisia me miehet halutaan vaimoksi!
Kommentit (13)
Oisin voinu olla minä, mutta rinnat on melko pienet ja hiukset ei kovinkaan pitkät(tällä hetkellä). Ilmeisesti näistä puutteista johtuen en ole päässy alttarille asti?
Mä näin eilen aikamoisen kissan nousemasta junasta. Kroppa oli täydellinen hoikka tiimalasi ja sitä korosti mustat lyhyet shortsit ja musta hihaton paita. Hiukset oli pitkät ja poninhännällä. En nähnyt naamaa, kun oli selin muhun, mutta piti hillitä itseni, etten jäänyt tuijottamaan söpön pyöreää takamusta. ;)
Voi yök. Miksi sä luulet että meitä kiinnostaa?
Minäkin näin aikamoisen komistukset eilen kaupungilla. Ikää oli ehkä 35v. Puuvilla(?)shortsit ja kauluspaita (sellainen t-paitahihainen) oli päällä. Kevyt rusketus ja siististi leikatut vaaleat hiukset. Kroppa oli sopivalla tavalla timmi, ei liian lihaksikas mutta ei mikään ns. laihaläskikään. Hymyili vain niin valloittavasti että jäin oikein tuijottamaan.
Ottakaa mallia, miehet. Tällaisia miehiä me naiset haluamme puolisoiksi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:27"]
Minäkin näin aikamoisen komistukset eilen kaupungilla. Ikää oli ehkä 35v. Puuvilla(?)shortsit ja kauluspaita (sellainen t-paitahihainen) oli päällä. Kevyt rusketus ja siististi leikatut vaaleat hiukset. Kroppa oli sopivalla tavalla timmi, ei liian lihaksikas mutta ei mikään ns. laihaläskikään. Hymyili vain niin valloittavasti että jäin oikein tuijottamaan.
[/quote]
Näitköhän mun ihastuksen? Missä päin Suomea tää oli?
Näin salilla joskus todella ystävllisesti hymyilevän lihaksikkaan miehen. Hän oli todella lihaksikas ja pitkäkin vielä. Hänen olemuksensa huokui lämpöä ja miehekkyyttä. Ehdottomasti haluaisin hyvin lihaksikkaan miehen tuollaisen suojelevaisen ja miehekkään.
Niin, luulit meikittömäksi. Meistä naisista jotkut on hyvin taitavia luomaan sen illuusion, suhtaudu varauksella ap. Voi olla että olet vain tottunut näkemään kauniin hillityn meikin joka alkaa näyttää siltä että sehän on ollut nassussa heti aamusta alkaen.
aaws.. kiva kuulla tommostaki joskus :)
Mä näin juoksulenkillä aivan uskomattoman komean, noin 35v. miehen. Oli sopivasti lihaksikas, ei mikään kaappi, mutta ei luiseva "maratoonarikaan". Tummat lyhyet hiukset, parta suloisesti lomatyyliin vähän sängellä. Kasvoista komea, pilkettä silmäkulmassa. Näytti iloiselta ja reippaalta. Ottakaa mallia miehet! Tällaisia miehiä me naiset haluamme aviomiehiksemme.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:27"]
[/quote]
Näitköhän mun ihastuksen? Missä päin Suomea tää oli?
[/quote]
Länsi-Suomessa.
Täytyy sanoa, että tosiaan harvoin jään tuijottamaan kenenkään perään mutta tuo mies kyllä sai kaiken homioni hetkeksi.
No joo, ei se 10 vuoden päästä näytä enää samalta, varsinkin jos sen vaimon kanssa on tehnyt lapsiakin. En siis usko, että sinäkään tuosta tytöstä varsinaisesti vaimoa haikailet vaan jotain muuta
Minä näin aamulla ihanan komean ruskeasilmäisen nallekarhun tuhisemassa vieressäni sängyllä. eli oman ihanan rakkaani<3 eikä muut kiinnosta <3
Miksi sä kutsut sitä naiseksi jos se oli parikymppinen???! Sen ikäinen on tyttö, ei nainen. Jos se näytti naiselta sen oli oltava yli 25!
t.Ikiksen opetuslapsi