Mikä ketuttaa tänään?
Kommentit (48)
Loma loppui
Korona
Mies, johon olen ihan lätkässä, ei halua enää nähdä minua
En onnistunut laihtumaan kesällä, en tosin paljon yrittänytkään
Yleisfiilis just nyt: kaikki on prseestä
Kohtalaisen hyvä päivä tänään, mutta kyllähän loman loppuminen ketuttaa.
Olisit kysynyt eilen, tänään ei oikeastaan mikään. Mies palasi töihin ja saan olla lasten kanssa vielä viikon kotona. Tätä kaipaa välillä, että voi olla ihan "omalla tavalla" tekemättä kompromissejä toisen aikuisen kanssa. Mun töiden takia miehellä on näitä tilaisuuksia useammin. Tänään on ollut oikein kiva päivä.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei saada asuntolainaa vaikka tienataan hyvin, mutta ei ole tarpeeksi montaa tuhatta säästössä, enkä tee mitään ostamalla jonkun murjun niin pakko säästää vielä vuosi.
Ketuttaa koska ollaan maksukykyisiä ja nyt menee vuokraan enemmän mitä vastikkeeseen ja lainanlyhennykseen menisi.
En jaksaisi asua tässä vielä vuotta! Mutta en kyllä jaksa vuokra-asuntoon vuoden takia muuttaa. Ärsyttää. Pankin täti sanoi myös, että harmi kun eivät saa lupausta tehdä jos ei säästöä ole 5%.
En ala sukulaisilta kysellä, kun saisivat sillä syyn olla parempia.
Etsi toinen pankki!
Vierailija kirjoitti:
Sanat mökkilife ja valoilmiö. Miksei vaan mökkielämä ja aurinko? Noi ekat oli ok joskus 10 vuotta sitten.
Tai vaan mökkeily.
Vierailija kirjoitti:
Bloggaajien iän ikuiset kiitollisuus-jauhamiset.
Bloggaajien toistensa matkiminen. Harvalla on mitään omaa sanottavaa. Yäk!!!!
Juu tietenkin olen kateellinen, mutta ärsyttää silti.
Lopeta seuraaminen, niin ärsytys loppuu. 😄
Ei mikään. Olen varsin tyytyväinen elämääni, olen maksanut kaikki elokuun pakolliset maksut, kävin kahdessa eri ruokakaupassa ja kaapit ovat täynnä erilaista syomistä ja juomista pidemmäksikin ajaksi. Ostin vaihteeksi pekaani-, cashew- ja saksanpähkinöitä ja tavallisia kuorittuja pähkinöitä ja tein niistä oman sekoituksen napostelua varten. Koko satsi maksoi noin 35 euroa.
Kuuntelin iltapäivällä yhden CD:n ja tällä viikolla minulle pitäisi tulla ainakin pari netistä tilaamani uutta CD:tä.
Löysin jonkun kadottaman pankkikortin asuntoni läheltä olevalta kadulta ja palautin sen Osuuspankin konttoriin.
Illalla pitänee katsoa TV:stä kun Kulmuni ja Saarikko väittelevät A-Studiossa ja sen jälkeen Friltä "Kova laki: Erikoisosasto".
Kävin kaupassa. Monikaan ei välittänyt turvaväleistä. Lisäksi siellä oli ulkomaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei saada asuntolainaa vaikka tienataan hyvin, mutta ei ole tarpeeksi montaa tuhatta säästössä, enkä tee mitään ostamalla jonkun murjun niin pakko säästää vielä vuosi.
Ketuttaa koska ollaan maksukykyisiä ja nyt menee vuokraan enemmän mitä vastikkeeseen ja lainanlyhennykseen menisi.
En jaksaisi asua tässä vielä vuotta! Mutta en kyllä jaksa vuokra-asuntoon vuoden takia muuttaa. Ärsyttää. Pankin täti sanoi myös, että harmi kun eivät saa lupausta tehdä jos ei säästöä ole 5%.
En ala sukulaisilta kysellä, kun saisivat sillä syyn olla parempia.
Etsi toinen pankki!
No tuskin ne myöntää jos 5% perustuu lakiin. Mies ehdotti että ottaa sen lainana toisesta pankista ja keppostelee jotenkin, mutta ehkä pitää vaan odottaa. Kyllähän muiden pankkien velat tarkistetaan...
Ei varaa laskuihin. Mistään ei saa lisää maksuaikaa. Mt-ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa. Monikaan ei välittänyt turvaväleistä. Lisäksi siellä oli ulkomaalaisia.
Tämä ärsyttää myös. Kohta ostan paidan, jossa lukee "pidä turvaväli". Jos on tilaa, niin miten ihmeessä se turvavälin pitäminen on niin vaikeaa?! Juna-asemalla joku tuli 20 cm viereen istumaan, vaikka istumapaikkoja oli muuallakin asemalla tyhjinä.
Mies palasi lomalta töihin, mulla taas korona toi irtisanomislapun, ja loman aikana loppui työt, eikä normaaliin palaaminen onnistu. Työnhaku tympäisee myös.
Ärsyttävien epärehellisten ihmisten aloitukset.
Vedin kaksi kurssia. Toisesta sain loistavaa palautetta kaikilta kurssille osallistuneilta. Toisesta sain yhdeltä opiskelijalta surkeaa palautetta. En pääse yli paskasta palautteesta ja tunnen olleeni ihan huono, vaikka toiset palautteet oli hyviä. Nimettömiä palautteita, joten en pääse edes tarkemmin kysymään miksi saan ihan madonlukuja.
Yksi fb-kaveri joka vaan lisääntyy eri miesten kanssa..
Säälittää ne lapsetkin.. Kaikilla jotain sairauksia. Hän kirjoittaa lastensa nimet pienellä, se ärsyttää myös.
Kiitos ja anteeksi!
Se että maisterikaverini korostaa jatkuvasti olevansa maisteri, vaikka ikää on 45 ja gradun tehnyt yli 10 vuotta sitten. On huonossa työssä, joten kai sitä pitää jollain kompensoida.
Arvostelee myös rakennetta siitä, että kouluttautuneena hänellä on huonompi palkka kuin duunareilla. Harva haluaa kehoaan työssä kuluttaa, joten minusta ihan ok että duunarit saavat edes nykyisen ansionsa.
Koen arvostelun kettuiluna, koska olen johtotehtävässä ilman koulutusta. Hänestä en ansaitse paikkaani, vain koska en ole käynyt yliopistoa 😩
Pääkipu joka alkoi heti kun työtkin. Ergonomia on etänä surkea, mutta vihaan sosialisoimista toimistolla.
Ainiin, sain ekaa kertaa mätkyjä, 50e onneksi vain. Mutta harmittaa kun ei tullut satasia lohdutukseksi kivusta ja särystä.
Lievä ylipaino on alkanut sulaa kuin itsestään pois. Vähän kyllä ärsyttää kun kärsin vilja allergioista turhaan muutaman vuoden. Nyt olen kahdessa kuukaudessa jo aika lähellä omaa normaali painoa. Turvotus ja ummetus ovat poissa niin elämä melkein hymyilee. Vielä kun löytyisi halukas nainen niin kaikki ois hyvin.