Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vasta 31 vuotiaana hoksasin että olen todella tyhmä ihminen.

Vierailija
03.08.2020 |

Minua on aina sanottu niin järkeväksi, viisaksi. Talousasiat hyvin ja pärjännyt elämässä. Aloitin lukion 2v sitten ja vaikka kuinka paljon tein töitä ja olin motivoitunut niin joudun lopettamaan ihan myös opon suosituksesta. En vaa pärjännyt.

Minusta tuntuu että kaikki on tosi vaikeeta enkä opi yhtään mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et pärjännyt? Ota vaikka vain yksi kurssi kerrallaan

Vierailija
2/16 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kova tahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö miksi kävisit lukiota yli kolmekymppisenä?

Vierailija
4/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä ei ole mitään verrattuna lukioon, siksi en pärjännyt. Mä en ymmärrä miksi pitää olla noin järkyttävän vaikeita kokonaisuuksia ja noin kova tahtia? Harvemmin missään työelämässä sellaisia tarvii.

Vierailija
5/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luulit olevasi järkevä ja fiksu peruskoulupohjalta? Anna mun nauraa :D

Vierailija
6/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, monet eivät huomaa sitä koskaan.

Vierailija
7/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sitten olekaan hirveän tyhmä. Lukio suoritettu. Eikä nyt ollut mitenkään vaikea.

Vierailija
8/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä appiukko, joka käynyt kouluja 4 vuotta. Osaa hädintuskin kirjoittaa. On omasta mielestä hirveän viisas!

Mutta on kumminkin menestynyt hyvin elämässä. Eli ei se koulu kyllä kaikkea kerro ihmisestä.

Vierailija
9/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hoksasin sen siinä vaiheessa kun åääsin ensimmäistä kertaa elämässä tekemään käsillä töitä, että miten siinä pitää tehdä havaintoja ja miten silmä kehittyy siinä kun haasteita tulee teen tuon tuosta.

Vierailija
10/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen törmännyt ihmisiin, jotka ovat käyneet lukion ja kuvittelevat olevansa viisaita.

Vierailija
11/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin hoksasin sen siinä vaiheessa kun åääsin ensimmäistä kertaa elämässä tekemään käsillä töitä, että miten siinä pitää tehdä havaintoja ja miten silmä kehittyy siinä kun haasteita tulee teen tuon tuosta.

Mutta siinä aivot kehittyy. Teoriassa tietää että materiaaleilla on ominaisia ominaisuuksia ja ihmettelee siinä samassa kuinka typerästi esim muovia käytetään erinäisissä ratkaisuissa esim liitoksissa joissa ei ole kitkaa kun ymmärretään se että muovi laajenee ja muovautuu.

Vierailija
12/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sillä kauheesti ole merkitystä, kun jokatapauksessa olet jonku pelinappula. Kaikki eivät huomaa sitäkään, mutta haittako sekään ketään?

https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000001540644.html

Vierailija
13/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sillä kauheesti ole merkitystä, kun jokatapauksessa olet jonku pelinappula. Kaikki eivät huomaa sitäkään, mutta haittako sekään ketään?

https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000001540644.html

"Sitran entiset johtajat ovat perustaneet hallinnointiyhtiöitä, joiden rahastoihin on sijoitettu kymmeniä miljoonia euroja julkisia varoja, kertoo Helsingin Sanomat. Sijoituksia ei ole kilpailutettu.

Sitran ex-johtajat ovat perustaneet Biofund, Eqvitec ja Korona Invest -nimiset yhtiöt. Nykyään he toimivat yhtiöissä omistajina ja johtajina.

Johtajien tulot ovat moninkertaistuneet, kun he ovat päässeet hallinoimaan Sitran varoja yhtiöissään. Sitra maksaa yhtiöille parin prosentin hallinnointipalkkiota vuodessa rahastojen arvokehityksestä riippumatta."

Ja kuitenkin sinne otetaan eläkeläisiä töihin, ainakin yks KELAsta on sellainen:-D

Vierailija
14/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinä aivot kehittyy. Teoriassa tietää että materiaaleilla on ominaisia ominaisuuksia ja ihmettelee siinä samassa kuinka typerästi esim muovia käytetään erinäisissä ratkaisuissa esim liitoksissa joissa ei ole kitkaa kun ymmärretään se että muovi laajenee ja muovautuu.

Näitkö telkkarissa, kuinka hävikkiruoasta tehtiin rehuraaka-ainetta, mutta kukaan ei ottanut edes pakkauskääreitä pois:-(

https://studio.tivi.fi/sofigate-the-business-technology-company/koneopp…

Vierailija
15/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tyhmä ja masentunut kakka. En tehnyt läksyjä ja lintsasinkin usein.

Silti suoritin lukion 3 vuodessa. Toki papereilla voi heittää vesilintua, mutta onpahan suoritettu. Nyt aikuisena mietin, että vois käydä vähän korottamassa arvosanoja (Ka. 7,4 ja kirjoitusten ka. C), koska eipä niillä mitään tehnyt. Lukiosta menin ammattikouluun mieleiselle linjalle, tuo 3v oli lähinnä miettimisaikaa.

Vierailija
16/16 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla onnekas siinä ettei ympärilläsikään taida sen viisaampia olla. Olisit kyllä tuohon ikään sen jo huomannut. Ellet satu olemaan se räpätäti joka puhuu ja puhuu, mutta mitään asia sisältöä ei löydy ja osaat kuitenkin lytätä kaikki viisaamatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä