Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rajoittakaa sitä hajusteoden käyttöä!

Vierailija
03.08.2020 |

Siis, miten ihmeessä nuoretkin naiset voivat haista nykyään niin usein hyttysmyrkyn ja roskalootansekoitukselle? Ettekö te itse haista sitä, kun koko kauppa löyhkää teidän saastallenne?!

Jotain rajaa! Sitä hajustetta ruiskautetaan korkeintaan:

1* rintaan
1* toiseen ranteeseen, ranteet yhteen, sitten korvien taakse sormella hieroen.

Ei tarkoitus TODELLAKAAN ole hypätä hajusteämpäriin!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Hyi helvetti. Olen itse kassalla töissä, ja vesi valuu usein silmistä!

Menkää suihkuun, saastat!

Vierailija
2/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja on ämpärihajustajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee joiho-oireita noista hajusteista. Verrattavissa tosiaan hyttysmyrkkyyn monen naisen hajustus.

Vierailija
4/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä milloin itsensä myrkyttämisestä on tullut trendikästä, mutta juuri tulin lidlistä, jossa koko kauppa haisi yhden(!) naisen hajusteiden takia.

Ilmeisesti suihkussa käynti on toisille liian vaikeaa.

Vierailija
5/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalillakin naiset haisevat nenää kutittavalle kemikaalisotkulle. Helvetti salilla on ok haista paskalle, kuselle, hielle, tai jopa pitää haista sille. Teet salilla jotain väärin jos et haise noille vaan haiset kukkasilta.

Vierailija
6/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai tää on näiden luulosairaiden tuoksu ketju.

tuoksuyliherkkyyttä ei ole olemassakaan, eikä siitä saa diagnoosia.

Olen kolmekymppinen mies. Silmäni vuosivat vettä 5 minuuttia putkeen sen jälkeen, kun olin eilen kassalla yhden pörrötukkaisen hajusteneidin takana. Myös olkapäihini tuli ihottumaa.

Eli älä puhu paskaa. Liika on liikaa.

Vierailija
7/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska syömiseen ei kuole eli kaikki paskaa syömään.

Vierailija
8/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tulee joiho-oireita noista hajusteista. Verrattavissa tosiaan hyttysmyrkkyyn monen naisen hajustus.

Oletko ihan tosissasi? Ei se mikään luulosairaus ole.

Hajusteilla saa kyllä oman hajuaistinsa tuhottua.

Vierailija
9/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteissa on VOC-yhdisteitä, jotka aiheuttavat oireita mm. astmaatikoille. VOC-yhdisteiden pitoisuutta voi mitata, ne eivät ole mikään uskon asia.

Vierailija
10/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön nykyään allergialääkettä aina kauppaan mennessäni. Jokin on tosiaan muuttunut (nuorten) hajusteiden käytössä. Kaikki paikat kutiavat, kun hajusteneiti menee ohi.

Vierailija
11/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies. Silmäni vuosivat vettä 5 minuuttia putkeen sen jälkeen, kun olin eilen kassalla yhden pörrötukkaisen hajusteneidin takana. Myös olkapäihini tuli ihottumaa.

Sulla on varmaan hajusteallergia. Se on ihan oikea sairaus. 

Vierailija
12/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin tänään kadulla kaukaa yhden naisen ohi ja se kemikaalipilvi oli uskomaton joka tuli jopa jättimäisen turvavälinkin päähän.

Miksi ei ymmärretä sitä että hajusteen pitää olla sellainen että sen huomaa vasta siinä tilanteessa kun on todella lähellä kuten suutelemassa tai riisumassa toisen vaatteita... ei suinkaan ole tarkoitus ilmoittaa sitä hajua koko maailmalle. Lukekaa vähän hajusvesien perinpohjaisesta tarkoituksesta. Vai mitä, peittelettekö sillä hajusteella paskanhajuisuuttanne?

Vierailija
13/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nenä turtuu siihen hajusteeseen ja siksi sitä laitetaan aivan liikaa, jotta itse sen haistaisi.

Vierailija
14/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika itsensä hajustaminen on huonoa käytöstä ja sivistymätöntä. Nyt kun on koronaa liikkeellä, se on lisäksi siitä inhottavaa, että sillä etäisyydellä millä haistaa toisen hajusteet, voi saada myös tartunnan, mikäli haisijalla sattuu olemaan korona.

Vierailija
15/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä hajustefriikin huoneessa ei käynyt kuin haisuli itse ja musta siivooja. Pikkujouluissa huone oli teipattu kiinni keltaisella radioaktiivista teipillä.

Vierailija
16/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuveden tarkoitus on tulla löydetyksi, sitä ei ole tarkoitus lyödä ihmisten kasvoille. Se joka löytää hajuveden tuoksun ihmisessä pitäisikin olla lähinnä romanttinen kumppani. 

Sillä tavalla hajuvettä käytetään.

Vierailija
17/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
18/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa sivistää sinunkin itseäsi, tuoksuyliherkkyydestä ei saa diagnoosia.

Tuoksuyliherkkyydellä ei ole kunnollista määritelmää, eikä sitä voi objektiivisesti mitata.

tuoksuyliherkkyys on eriasia kuin kuin hajusteallergia jossa hajustetut tuotteet aiheuttaa ihokosketuksessa allergiaa. hajusteallergia kuuluu kosketusallergioihin.

Tässähän tämä tyhmimmällekkin luulotautiselle selkosuomella kirjoitettuna.

Vierailija
19/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän just sen verran kuin itsestä tuntuu oikealta. Lupiinit voi hengitellä paperipussiin.

Vierailija
20/40 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän allergikkojen ongelman, mutta ei ole realistista että koko muu maailma pyörisi heidän ympärillään. Ei koiriakaan julkisissa kulkuvälineissä kielletä allergian takia. Ei myöskään hajusteita. Allergioiden kanssa on opittava elämään, muut eivät ole siitä vastuussa.

T. itsekin allergikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi