Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö / oletko mennyt koronatestiin lievien flunssaoireiden takia?

Vierailija
03.08.2020 |

.

Menisitkö / oletko mennyt koronatestiin lievien flunssaoireiden takia?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
2/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuissa on paljon porukkaa, joilta on lähtenyt maku-ja hajuaisti, mutta eivät ole menneet testeihin. Yskivät kuukaustolkulla myös, mutta on vain allergiaa kuulemma. Ovat raivona, kun en suostu heitä tapaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene, niin karsea testi.

Vierailija
4/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, niitä on paljon kamalampiakin juttuja kuin koronatesti. Se on äkkiä ohi.

Vierailija
5/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutuissa on paljon porukkaa, joilta on lähtenyt maku-ja hajuaisti, mutta eivät ole menneet testeihin. Yskivät kuukaustolkulla myös, mutta on vain allergiaa kuulemma. Ovat raivona, kun en suostu heitä tapaamaan...

Minulla allergiaa ja olen jättänyt käymättä.

Jos oireet ja ajankohta täsmää siitepölytiedotteisiin ja vuosien kokemuksiin siitä milloin oireilee, ei allergian takia kannata mennä testeihin. Minulla on välillä sopivana päivänä hetken allergiaa, kun ulkoa tulee sisälle. Kun sisällä ottaa lisäallergialääkkeen päivittäisen lääkityksen lisäksi vahvistukseksi se ”korona” on puolen tunnin päästä ohi. Kesän aikana kaksi henkilöä on kysynyt onko Koronaa.

Moni allerginen tunnistaa kutinoista tai muista oireista milloin on allergiaa ja kun allergialääke auttaa siihen, on selvä mistä on kyse.

Vierailija
6/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla allergiaa ja olen jättänyt käymättä.

Jos oireet ja ajankohta täsmää siitepölytiedotteisiin ja vuosien kokemuksiin siitä milloin oireilee, ei allergian takia kannata mennä testeihin. Minulla on välillä sopivana päivänä hetken allergiaa, kun ulkoa tulee sisälle. Kun sisällä ottaa lisäallergialääkkeen päivittäisen lääkityksen lisäksi vahvistukseksi se ”korona” on puolen tunnin päästä ohi. Kesän aikana kaksi henkilöä on kysynyt onko Koronaa.

Moni allerginen tunnistaa kutinoista tai muista oireista milloin on allergiaa ja kun allergialääke auttaa siihen, on selvä mistä on kyse.

No mutta nämähän eivät olekaan varsinaisesti flunssaoireita. Kyllä minä ainakin tunnistan, milloin kyse on allergiasta ja milloin flunssasta.

Vierailija
8/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin testissä lievien oireiden kanssa. Nega oli. Jos ei tarvitsisi ketään tavata, en kävisi lievillä oireilla. Mutta kun mies käy töissä ja lapset tapaavat isovanhempiaan (ei riskiryhmää) ja itse käyn kaupassa yms. asioilla, niin pakko käydä testissä.

Vierailija
9/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin testissä lievien oireiden kanssa. Nega oli. Jos ei tarvitsisi ketään tavata, en kävisi lievillä oireilla. Mutta kun mies käy töissä ja lapset tapaavat isovanhempiaan (ei riskiryhmää) ja itse käyn kaupassa yms. asioilla, niin pakko käydä testissä.

Sama. Meillä on iso perhepiiri, isovanhemmat, lasten kaverit ja lisäksi töissäkin pitää käydä. Ei siitä tulisi mitään, että eristäisi aina itsensä ja perheensä 2 viikoksi varulta. Parempi tietää varmuudella, ettei ole koronaa.

Vierailija
10/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään sinne ei niin vain mennä. Mulla jo toista viikkoa valuu räkä ja kurkku kipeä mutta, kun ei ole kuumetta, en saanut lähetettä. Enkä saanut kesäkuussakaan samoilla oireilla.

Vierailija
11/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään sinne ei niin vain mennä. Mulla jo toista viikkoa valuu räkä ja kurkku kipeä mutta, kun ei ole kuumetta, en saanut lähetettä. Enkä saanut kesäkuussakaan samoilla oireilla.

Missä on näin? Ainakin meillä työterveydessä suorastaan potkaistaan testiin jos vähänkin niiskuttaa. 

Vierailija
12/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep sama täällä. 

Vierailija
13/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin erityisesti lievillä oireilla. Jos on ns. pää kainalossa, silloin ei ketään muuta kuin omaa perhettä näkisi kuitenkaan, joten tartuttamisriski olisi pienempi. Suurin riski muille ihmisille on juuri silloin, kun on vain lievät oireet. (Vaikka oikeasti kävisin myös suurilla oireilla, mutta jos tavallaan valita pitäisi, niin silloin pienet oireet olisivat ensisijainen.)