"Älä näytä tätä ketjua enää" olisi hyvä toiminto
Jos ja kun ei ylläpito ehdi moderoimaan kaikkea, -varsinkaan noita loputtomia blogistiketjuja ei katkaise mikään-, niin olisi hienoa voida itse blokkailla pois tuskastuttavat ikiketjut.
Jos voisin, blokkaisin myös pois väsyneet provoilijat
Kommentit (11)
Samaa mieltä! Tai rekisteröitymispakko ja vihamiestoiminto... Loppuisi ikäerohulluilut ja aspergeröinnit.
Turhien ketjujen klikkaus kyllä lisäisi luultavasti av:lla roikkumisaikaa (koska turhautumisen tunteita olisi vähemmän), joten toisaalta hyvä että aikaa jää vähän perheellekin ;)
Jep!
Ja sitten saisi poistettua aloittamansa ketjun. Tai siitä ainakin typerät jankkaajat, jos haluaa rakentavaa keskustelua, niin vois poistaa trollit.
Ei toimisi ainakaan täällä, koska joka kerralla tulee uudet evästeet ja entiset hävitetään aina selaimen sulkemisen yhteydessä. CCleaner-ajot vielä päälle.
Tää on aihe vapaa, joten periaatteesta vastustan tuollaisia rajoituksia tai kolmosen ehdottamaa reksiteröitymispakkoa. Sitä toivoisin että modet olisivat näkyviä, että voisivat osallistua keskusteluihinkin tai ainakin mainitsisivat ketjussa jos poistavat siitä joitakin viestejä. Ja ylipäätään aktiivisemmin saisi poistaa minusta aloituksia, joita on samasta aiheesta monta ja jotka ovat ilmiselvää provoilua.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:19"]
Tää on aihe vapaa, joten periaatteesta vastustan tuollaisia rajoituksia tai kolmosen ehdottamaa reksiteröitymispakkoa. Sitä toivoisin että modet olisivat näkyviä, että voisivat osallistua keskusteluihinkin tai ainakin mainitsisivat ketjussa jos poistavat siitä joitakin viestejä. Ja ylipäätään aktiivisemmin saisi poistaa minusta aloituksia, joita on samasta aiheesta monta ja jotka ovat ilmiselvää provoilua.
[/quote]
Vastustat sitä että itse voisi valita luettavansa? Että voisi blokata haluamansa sisällön? Ihme kommari.
Kyllä jokainen voi itse valita luettavansa. Ei siihen tarvita mitään ekstraa, joka ei käytännössä edes toimi.
Taas tuo hemmetin style host väikkyy joka sivulla. Poistaisin onnessani sen näkyvistäni.
Tätä minäkin aina salaa toivon!