Minne hakea töihin kun töitä ei ole?
Kun pitää hakea x-määrä paikkoja/kk. Olen vastavalmistunut, ala on hyvinkin työllistävä ja kokemusta löytyy mutta paikkoja ei ole. Minne te oikein haette jotta saatte hakuvelvoitteen täytettyä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
hyvälle työmiehelle on aina töitä.
Katse silmiin, jämäkkä kädenpuristus, jne.
Hae Juhana Vartiaiselle somettajaksi. Et voi heikompia heittoja saada aikaiseksi kuin maestro itse.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko itse keksit, vauuu, siinä oikein älyn jättiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Hae Juhana Vartiaiselle somettajaksi. Et voi heikompia heittoja saada aikaiseksi kuin maestro itse.
Työsuhde-etuna torkkupeitto.
Ovia koputtelemaan. Tekevälle löytyy aina töitä.
rikas rahastava eliitti on köyhdyttänyt kaikki muut ja se on syytä ajaa ensin alas
todellinen työmyys on eliitin ahneuden vuoksi ainakin 40%
Vierailija kirjoitti:
Ovia koputtelemaan. Tekevälle löytyy aina töitä.
Voisitko palata sieltä 50 luvulta vuoteen 2026 Ajat on meinaan hieman muuttuneet
Töitä on kyllä osaajille mutta ei tietenkään jos ei ole mitään ammattitaitoa.
Ei töitä haeta, niihin mennään.
Ihan sama mitä työnantaja tai poliisi sanoo.
Riikka käski🤪
Haravoi piilo työpaikat ja laita video CV kuntoon.
Tiedän miten töitä saa ja minusta on outoa ettei sitä opeteta yleisesti koulussa. Olen 40v ja olen ollut vuoden työttömänä omasta tahdostani.
Osaaja perustaa yrityksen ja tienaa miljoonan helposti. Kyse on ennen kaikkea halusta rikastua.
Haet kaikkia töitä, et vain omalta alalta.
Vierailija kirjoitti:
Toisesta kaupungista, ulkomailta?
Oon katsonut laajasti muilta paikkakunnilta. Ulkomaat ei oo mun juttu. Nyt järki tähänkin, oon kolmekymppinen nainen joka haluaisi vähän stabiilimbaa elämää tässä kohtaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsisi edes haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se nyt vaan menee 👴🏻🤭👍
Vierailija kirjoitti:
Haet kaikkia töitä, et vain omalta alalta.
Jep. Tuntuu vaan hassulta hakea jotain muuta kun motivaatiota ja osaamista löytyy tältä alalta johon just valmistuin.
-ap
Minulla ei ole mitään pakkoa hakea työpaikkoja. Pääsen onneksi kuntoutustuella töihin. Siitä saa kokemusta jonka avulla toivottavasti pääsen töihin ulkomaille. Muutan heti kun ei ole elätettäviä lapsia. Heippa vaan Suomi ja velat.