Joko olet varautunut mahdolliseen maskisuositukseen?
Kommentit (25)
Tänään tilasin, kun tilasin muutakin, 4 kangasmaskia. ap.
Ei täällä pikkukylässä tarvita maskeja.
Eiköhän työn puolesta anneta jos tarvis. Työmatkat alan kulkea omalla autolla bussin sijaan kunhan loma päättyy.
En ole varautunut maskisuositukseen. Mulla on ollut jo pitkään kunnollisia hengityssuojaimia siltä varalta, että pitäisi mennä käymään paikassa, jossa tartuntariski on kohonnut. Toistaiseksi en ole niitä tarvinnut. Suojaudun parhaiten tartunnalta, kun en käy sellaisissa paikoissa, joissa ei ole mahdollista pitää turvaväliä.
Minulla on maskeja, mutten hommannut suosituksia ajatellen. Toinen vanhemmistani sairastaa syöpää ja koska hoidan omaa vanhempaani käytän myös maskia.
En aio käyttää maskia, vaikka niin suositeltaisiin. Jos tulee pakko voimaan, niin sitten minäkin käytän.
On. On ollut jo käytössä koko ajan, Helsinki.
Olen ostanut kankaisia jo aiemmin, mutta ne ovat kyllä aika rumia valkoisia. Nyt mulla on ompeluprojekti meneillään, teen kivemmasta kankaasta kesäisen värisiä kangasmaskeja. Tilasin myös joitain netistä ulkomailta, mutta toimitusaikahan voi venyä, joten niitä ajattelin enemmän syys- ja talvityyliin. Eli joo, olen varautunut 😁
En ole. Täytyy kai nyt viimeistään ruveta tilaamaan ruokaa netistä ja eristäytyä entistä enemmän.
Olen käyttänyt maskeja jo keväästä lähtien julkisilla paikoilla. Suositus ei siten vaikuta minuun mitenkään. Tai vaikuttaahan se, nyt muutkin joutuvat käyttämään maskeja eli mun osalta turvallisuus paranee 100%.
En käytä julkisia tai kulje ruuhkaisissa paikoissa, joten ei mitään aikomusta pistää rättiä suun eteen.
Onko tänään ihmiset hankkineet maskeja?
Olen jukuripää enkä osta saatika käytä maskeja vaikka olisi mikä.
Jo nuorena ollessani mielisairaalassa en ikinä syönyt mitä lääkkeitä ja laitoin kunnon protestin päälle jos yrittävät saada minut menemään sellaiseen skanneriin missä tarkastellaan onko aivot reilassa.
Muutenkin turhaa homma jos katsellaan että koronaan kuolevat lähinnä 80v ja itsensä läskeiksi syöneet "perusterveet" ja kaikki hormoniheikit.
Vierailija kirjoitti:
Jo nuorena ollessani mielisairaalassa en ikinä syönyt mitä lääkkeitä ja laitoin kunnon protestin päälle jos yrittävät saada minut menemään sellaiseen skanneriin missä tarkastellaan onko aivot reilassa.
Muutenkin turhaa homma jos katsellaan että koronaan kuolevat lähinnä 80v ja itsensä läskeiksi syöneet "perusterveet" ja kaikki hormoniheikit.
Sä et varmaan muutoinkaan noudata mitään sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä menit todella helposti mukaan hysteerikon provoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä menit todella helposti mukaan hysteerikon provoon.
Ihan neutraali keskustelu tulevasta suosituksesta. Sä oot samaa kastia edellisen kanssa?
No niin, te Sannan, STM:n ja THL:n kiltit alistuvat pikku lampaat, laittakaapa nyt se maski niin olette woke.
Hensuja saatan ostaa näön vuoksi. Toistaiseksi en kuitenkaan tarvi niitä täälä maaseudulla. Saa hengittää vapaasti ...