Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä kuukautisten aikaan? Yläpeukku kyllä, alapeukku ei

Vierailija
03.08.2020 |

Te jotka laitoitte alapeukun, olisi mielenkiintoista kuulla onko tämä sinun mielipide, puolison toive vai molempien yhteinen näkökanta?

Ja toki muukin aiheeseen liittyvä kommentointi on kiinnostavaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en harrasta. Yksinkertaisesti ällöttävää.

Vierailija
2/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin ekan päivän aikana ei, koska en tunne mitään kun veri liukastaa paikat. Muuten kyllä. Joskus nuorempana itse arkailin, miehelle ei ole koskaan ollut mikään ongelma tai ällötys.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkua ja menkkakipua - ei kiitos!

Vierailija
4/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta yläpeukku, nykyisellä naisystävällä endometrioosin takia paikat yhden päivän sen verran kipeät ettei yhdyntä sovi.

Vierailija
5/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä annan kyllä, mutta itse en halua sisälleni tamppoonia lukuunottamatta mitään 4-6 päivään. Eli meillä mies oikein odottaa kuukautisten alkua, koska olen luvannut suihinoton aina kun pyydetään ja ihan kivasti noita pyyntöjä on seurusteluaikanamme "sadellut". Äkkipäätä laskien 2v=24 kuukautiset ja keskim. 10 suikkaria / kuukautiset, niin 240 kertaa pelkästään kuukautisten aikana + muut päälle, mutta niitä on harvemmin.

Vierailija
6/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutte antamisesta...mutta minä sain aina mieheltä paljon ihan käsipelillä rogasmeja, ja ne auttoivat kipuihin tosipaljon. Ja siis sehän on seksiä...ei pelkkä yhdyntä - toki sitäkin oli, vaikka vuoto niin karmeeta, että olis pitänyt olla aina joku kumilakana...no nyt ei enää tarvitse kun vehkeet valtiolla, molempien. Muu homma kyllä jatkuu kiihkeenä.

Vierailija
7/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmeja siis :D :D

Vierailija
8/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin harrastetaan suihinottoa kuukautisteni aikaan, mutta kyllä minullekin suodaan orgasmeja vibraa käyttäen. Ihan mielelläni otan suihin 69 asennossa jos toinen vibraa samaan aikaan wandilla haarovälistä.

Vierailija
9/14 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kyllä, mutta pillussa on tamponi eikä sinne muuta laiteta. Kaikkea muuta tehdään.

10/14 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukun laitoin. Jos nainen haluaa seksiä niin mua ei haittaa yhtään.

Vierailija
11/14 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi mutta mies ei halua. (Alapeukun laittaja)

Vierailija
12/14 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla panettaa kuukautisten aikaan ihan normaalisti, joten toki.

En myöskään vuoda runsaasti, eli seksin aikana ei yleensä edes tule mitään sotkua.

Vierailija
13/14 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksiä annan kyllä, mutta itse en halua sisälleni tamppoonia lukuunottamatta mitään 4-6 päivään. Eli meillä mies oikein odottaa kuukautisten alkua, koska olen luvannut suihinoton aina kun pyydetään ja ihan kivasti noita pyyntöjä on seurusteluaikanamme "sadellut". Äkkipäätä laskien 2v=24 kuukautiset ja keskim. 10 suikkaria / kuukautiset, niin 240 kertaa pelkästään kuukautisten aikana + muut päälle, mutta niitä on harvemmin.

Mun mies ei halua seksiä kuukautisten aikaan, hän ei myöskään pidä suuseksistä (siis että hänelle tehdään). En tiedä miksi näin, olin tosi hämmentynyt suhteen alussa kun tää selvisi. Itse rakastaisin suihinottoa.

Vierailija
14/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin voisin...