Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katsoo jatkuvasti nuorten tyttöjen/naisten kuvia netistä

Vierailija
14.07.2013 |

Ok olen varmaan epävarma itsestäni, mutta mua harmittaa tosi paljon se että mies viettää paljon aikaa (ihan liikaa) koneella ja facebookissa, jossa sitten käy vähän väliä ihailemassa muiden naisten kuvia ihan avoimesti.

Mies siis itse jo lähes 40v, mutta hänellä on sellainen harrastus jossa tapaa paljon uusia ihmisiä, sekä miehiä että naisia, joista suurin osa on vielä melkein puolet nuorempia. Facebookissa viihtyy vähän turhankin hyvin, haalii sieltä paljon kavereita, etenkin naisia ja katselee siellä sitten mielellään näiden naisten/tyttöjen kuvia. En vain ymmärrä miksi pitää jatkuvasti tehdä sellaista? Mikä neuvoksi? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedät tuollaista? Jos mun mies haalis facebookissa naisia kaveriks ja kyyläis näiden kuvia niin en tietenkään hyväksyisi. Ei mieskään mua kauaan sietäis jos mä haalisin miehiä kavereiks ja sit vielä niitten kuvia kattelisin ihan katselemisen ilosta. 

Vierailija
2/2 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedäkään, ja olen sanonut asiasta, mutta mies ei lopeta. Tekee sitä edelleen. Ei niin avoimesti/jatkuvasti kun suhteen alussa, mutta meillä myös yhteinen tietokone, josta näen että aina on uusien naisten kuvia käyty katselemassa... Ja ovat kaikki todella hyvännäköisiä (osa aika "pissiksen" näköisiä omaan makuuni), ja suurin osa tosiaan huomattavasti nuorempia. Eivät siis mitään vanhoja tuttuja kenen kuulumisia seurataan... Ei tarvis selailla sivuhistoriaa joo, mutta ahdistaa miksi naimisissa oleva lasten isä tekee jatkuvasti sellaista.

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 12:35"]

Miksi siedät tuollaista? Jos mun mies haalis facebookissa naisia kaveriks ja kyyläis näiden kuvia niin en tietenkään hyväksyisi. Ei mieskään mua kauaan sietäis jos mä haalisin miehiä kavereiks ja sit vielä niitten kuvia kattelisin ihan katselemisen ilosta. 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän