Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboivatko miehet yleisestikin kondomien kanssa?

Vierailija
03.08.2020 |

Kysyin miesystävältä lattialla lojuneesta avatusta kondomipaketista, jota ei oltu käytetty minuun, ja selitys oli runkkaus kun ei jaksanut mennä kylppäriin laukeemaan. Vähän jäi epäilyttämään kun en ole tällaisesta menetelmästä ennen kuullut. En väitä erityisemmin tuntevani miesten itsetyydytyskeinoja, mutta olin siinä uskossa, että on normaalimpaa laueta paperiliinoihin ym.

Oliko validi selitys vai epäilenkö toista naista?

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina käytän. Kortsuun vaan vähän liukkaria sisään ja sitten voi laskea lastin vapaasti. Ei leviä ympäriinsä ja eipä tule sotkua. Kortsun rullaus tuntuu jopa kiihottavalta. Kannattaa kokeilla, siihen jää koukkuun.

Vierailija
42/127 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlightin kanssa touhutessa on joskus tullut kokeiltua, ei ole niin sotkuista.  Onhan se jotenkin omituisella tavalla kiihottavaa niitä siinä näpräillä ja vaimo naureskelee vieressä sängyllä kun huomaa puuhani yöllä.  Ollaan myös leikitty 'vieras mies leikkejä' rouvan kanssa kortsujen kanssa :) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kyllä tule kortsua käytettyä. Kerran kaksi sitä olen nuorempana kokeillut, mutta paljon parempi ilman.

Vierailija
44/127 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee käytettyä, kalukin kovempi kun tulee puristusta varteen.

Vierailija
45/127 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä masturboin kortsulla - en aina, mutta usein kyllä.

Toinen millä saan ihan jäätävän hyvät sessiot aikaan on runkata sellaisella keltaisella kumihanskalla, liukkarin kera.

Vierailija
46/127 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H.K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän juomukondomeita väärinpäin käännettynä. Vastaa tekopimperoa teholtaan. Jos ei ole juomuja, tavallinenkin käy. Homma on siistiä ja käy yhdellä kädellä. Paperinenäliinaan tarvitaan kaksi kättä eikä hiirikättä enää ole! Hiirikädellä siirretään videota sopivampaan kohtaan.

Hyvä idea pitää testata joskus.M44

Joo pitääpä tosiaan. Monasti videopätkän hekumaallisin kohta loppuu just kun meinaa lasti lentää ja siinä menee fiilis samantien pilalle. Eiku uutta pätkää taas hakemaan. Kortonki varteen, niin saa saman kohdan sukkelasti uudelleen, ja eiku   aaaaahhhhh....

Tämänpä takia vain mielikuvitukseni on käytössä.

Ohis

Vierailija
47/127 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen runkannut kondomin kanssa. Se on mukavaa vaihtelua ja kiihottaa nähdä se lasti siellä tallessa. Ja ei tosiaan tule sotkua, kun sperma ei roiskua vapaasti minné sattuu.

Heitän spermat usein pyyhkeelle mutta ei se ole niin kiihottavaa kun pitää miettiä ja varoa sotkua ja sitä tulee helposti varsinkin kun usein laukean niin paineella että spermaa lentää housuillekkin

Vierailija
48/127 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut ikinä mieleenkään runkata kortsuun.

Vierailija
49/127 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaks kolme kertaa elämässäni runkannut kortsun kans, mutta ymmärrän jos joku tykkää.

Vierailija
50/127 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei! Olen käyttänyt kortsuja runkatessa jo vuosia. Käytän lähes aina runkatessa. Helpoin roiskesuoja ikinä! Voi laskea mällit vapaasti kortsuun eikä tarvi miettiä koskaan että ympäristö (sohva, näppäimistö ym) sotkeentuisi.

Vierailija
51/127 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän useimmiten kondomia. Ilman kondomia on pitkässä sessiossa tullut mustelmia tai hiertymiä siittimeen.

Vierailija
52/127 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä runkkaa kortsulla.

Tuntuu kyllä hyvältä kun saa sotkea itsensä runkkauksen päätteeksi kun on spermaa vähän joka puolella.

Vierailija
53/127 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut haisee pahalta ja se ällöttävä haju jää sormiin. Käytännössä aina siis ilman, lastit lentää yleensä omalle vatsalle tai lavuaariin. Dildot puen kyllä kortsuun ennen käyttöä. Mieluummin se kortsun kuin kakkosen haju dildossa.

Vierailija
54/127 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei petä sinua. Minä olen masturboinnut kondomien kanssa jo useamman vuoden. Se vain tuntuu niin paljon paremmalta kondomin kanssa.

Tää kommentti on jännä, samoin muut jossa sanotaan, että tuntuu paremmalta näin. Mut sitten joskus jos pitää harrastaa seksiä kondomilla, usein miehet sanoo, että tuntuu huonolta. Hmm...

Vierailija
55/127 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kortsua töissä. Voi hieroa rauhallisesti ja sitten laueta siihen

Vierailija
56/127 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kortsua töissä. Voi hieroa rauhallisesti ja sitten laueta siihen

Hyvä idea! Täytyykin ottaa käyttöön niihin tilanteisiin, joissa ei voi tehdä sotkua.

Vierailija
57/127 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan toimivaa vaihtelua silloin tällöin käytettynä.

Tarjoaa erilaisen tuntuman ja spermalle helpointa erillisen tähtäämisen talouspaperiin tms jäädessä täysin pois. Suurimman hyödyn tuosta saakin silloin kun toinen käsi hiirellä tai kosketusnäytöllä, eikä mennä pelkkien mielikuvien varassa.

Selkeästi kahiseva ääni tuosta lähtee eli kannattaa muistaa tarvittaessa jos muita korvapareja kuuloetäisyydellä ja kyseistä tekniikkaa olisi aikeissa käyttää. :)

Vierailija
58/127 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Tottakai käytän runkatessa kortsua. Olen käyttänyt jo vuosia. Sehän on helpoin tapa estää roiskeiden lentäminen ympäristöön. Kortsun paikalleen rullaus on jo itsessään kiihottavaa. Sen kanssa voi vapaasti purkautua, eikä tarvi miettiä sohvan pesua, eikä lakanoiden vaihtoa. Ja lidlistä niitä saa 12kpl reilulla parilla eurolla. Jos joku ei ole vielä kokeillut kortsuun runkkaamista, niin ehdottomasti kannattaa kokeilla.

M45

Minä käytän myös Lidlin kortsuja runkatessa.  Tuntuu tosi hyvältä laueta kortsuun ja nähdä kortsun täyttyvän sperrmalla.

Vierailija
59/127 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, mutta saatan joskus kokeilla.

Vierailija
60/127 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinkin. Varsinkin jos tulee katsottua sohvalla isolta ruudulta aikuisviihdettä. Ei roisku pitkin sohvia.

Erityisesti sohvan sotkeutumisen välttämiseen tämä tyyli on yksi parhaista, vaikkei ainoa keino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme