Onko 11-12v pojallasi mitään murrosiän merkkejä?
Jos niin mitä ja millä mielellä itse olet asian suhteen?
Meillä on tapahtunut muutos viimeisen ½v aikana eli 5-luokan aikana, pojan hartianseutu on leventynyt, muuttunut "skrodemmaksi" kundi, mielialat vaihtelee ja on lähes päivittäin jossakin vaiheessa "hapan" tai sitruuna ja sellainen kiukkuisempi, kyseenalaistaa ja kritisoi huomattavasti enemmän kuin ennen. Ja nyt mies oli havainnut uimareissulla että pojalla saattaisi olla ekat hennot haituvakarvat ilmestyneet alapäähän..
Minua itkettää ja itketti kun mies tuon minulle mainitsi, vastahan poika syntyi ja nyt tässä, ostin alkuvuodesta Raisa Cacciatoren ym kirjan "Legopalikoista leopardikalsareihin" mutta ei ole vielä sitä pojalle annettu, siinä on tod suoraa tekstiä yhdynnöistä, siemensyöksyistä, seksistä ylipäätään, kaikesta, tuntuu että on jotenkin liiankin suoraa faktaa tuon ikäiselle, en tiedä..Perusasiat poika kyllä jo tietää ja munasolut, siittiöt jne.
Hitto mikä fiilis, taidan olla vanha pieru shokissa (37v)...
Kommentit (23)
Meidän poika lopetti perheen yhteiset saunomiset vasta 13-vuotiaana kun muutoksia alkoi näkyä.
Toivottavasti on grower eikä shower kuten isänsä, muuten aika julma kohtalo.
Ei ollut vielä tuossa iässä paljon merkkejä , ulkonäkö alkoi kiinnostaa, piti saada merkkivaatetta ja hiusgeeliä, hiki alkoi hieman haista ja otettiin dädöä käyttöön...