Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulle selviäisi että sinulla on sisko- tai velipuoli haluaisitko tavata tämän

Vierailija
03.08.2020 |

Tai pahastuisitko, jos hän ottaisi yhteyttä ja haluaisi tutustua. Pohdin juuri uskallanko ottaa yhteyttä sisarpuoliini. En haluaisi vaivata ja ihmisillä on nykyään niin elämä täynnä ja kiirettä. En odota ihmeempää, olisi vaan hauska tietää heistä enemmän. Luultavasti en silti uskalla ottaa yhteyttä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin tavata! Rohkeasti yhteyttä vaan!

Vierailija
2/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluaisin tutustua, vaikka olisi syrjähypyn tulos.

PS. Meillä ei ole kummoisia perintöjä luvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syntynyt salasuhteesta vai miksi sinulla ei ole yhteyksiä sisaruksiisi?

Vierailija
4/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samassa tilanteessa kuin sinä 10v sitten (olen nyt 50v ja sisaruspuoleni minua 5v nuorempi). Otin yhteyttä ja jännitin kyllä sikana minkälaisen vastaanoton saisin. Tiesin että vastapuoli ei tiennyt minun olemassaolosta mitään (enkä minäkään hänestä tuota ennen). 

Hyvin meni, kymmenen vuotta on siis tästä kulunut ja olemme lähes päivittäin yhteydessä :) Kumpikin oli ns. "ainoa lapsi" tuota ennen joten kaipa kummallekin sisaruksen ilmaantuminen, vaikka puolikkaankin, oli iloinen asia. 

Vierailija
5/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, sitten kun pahin shokki lasntunut, jos sellaista olisi päällä ja jos tulisi yllätyksenä. Henkilöhän voi olla mitä mainioin tyyppi. Uusi sukulainen.

Vierailija
6/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin, ja toivoisin, että meille syntyisi lämpimät välit.

Vierailija
7/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Vaikka olisi pettämisestä alkunsa saanut, niin eihän se tämän kyseisen henkilön syy ole. Kukaan ei valitse mihin tilanteeseen syntyy.

Vierailija
8/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastuisi ja tekisin kyllä kalenteriini tilaa jos haluaisi tutustua, mutta en itse kokisi kovinkaan suurta tarvetta olla asian suhteen aloitteellinen. Sen verran ehkä, että tietäisivät varmasti olemassa olostani (eikä tule yllätyksenä perinnönjaossa) , mutta noin muuten en ole kovin läheinen edes täyssisarusteni kanssa joten...

Vierailija
9/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain isäni kuoleman jälkeen tietää että mulla on velipuoli. Tuli aika yllätyksenä, eikä äitinikään hänestä tiennyt. Kutsuttiin hautajaisiin, ei tullut, koitti perunkirjoitus ja sinne saapui. Sen jälkeen ei olla oltu missään tekemisissä. Välillä mietin, että ottaisinko yhteyttä, mutta olkoot. elin 25 vuotta tietämättä hänestä, joten pärjään loppuelämänikin ilman häntä.

Vierailija
10/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa haluaisi yhteydenottoa tai olla tekemisissä.

Vierailija
11/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko syntynyt salasuhteesta vai miksi sinulla ei ole yhteyksiä sisaruksiisi?

Isälläni on kolme lasta ensimmäisestä avioliitosta. Hän ei pitänyt välejä eksäänsä tai lapsiinsa, joten kahta siskopuolista en ole koskaan tavannut. Yksi asui meillä muutaman kuukauden kun olin viisi. Sitten isällä meni välit tuohonkin lapseensa. Myöhemmin vanhempani erosivat ja isäni jatkoi hyväksihavaitsemallaan tavalla. Emme ole olleet tekemisissä reilu 20 vuoteen, poislukien yhtä meiliä kun ilmoitin ettei tarvitse humalassa soitella äidilleni.

Vierailija
12/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja jos ottaisi yhteyttä, en suostuisi tapaamaan tai olemaan yhteyksissä.

Vierailija
13/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tavata, mutta hänen äitinsä on sen käytöksellään estänyt. Hänen äitinsä on loukkaantunut siitä, että mies petti ja sai lapsen toisen naisen kanssa. Sisarpuoli ei tahdo loukata äitiään tapaamisella.

Vierailija
14/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla yhteydessä. Haluaisin kyllä tietää, jos tällainen henkilö olisi olemassa, mutta en todennäköisesti olisi kiinnostunut tapaamaan.

Vierailija
15/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kyllä tietää, jos minulla olisi sisaruspuoli, vaikka se tarkottaisi säröä käsitykseeni vanhemmistani. Lapsi on syytön syntymäänsä, joten eipä olisi syytä olla sisarukselle katkera.

Vierailija
16/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yhteydenoton syy olisi todennäköisesti miten kamala ihminen vanhempani on. Käskisin kysyä toiselta vanhemmaltaan, miksi ihmeessä teki vanhempani kanssa lapsen, koska kukaan ei voi olla tietämätön millainen vanhempani on, jos on vähänkään pidempään hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija
17/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi koska sos tilanteiden pelko ja erakko luonne. En halua ihmisiä elämääni.

Vierailija
18/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vastaava tilanne, sain murrosiässä tietää, että toisella vanhemmallani on aiemmasta suhteesta lapsi. Välit ovat asiallisen ystävälliset. Vain veriside ei kuitenkaan tehnyt minulle ihmisestä siskoa tai veljeä.

Ota yhteyttä, mutta varaudu siihen, ettei suhteesta tule tuttavuutta kummallisempaa.

Vierailija
19/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sivusuhteesta alkunsa saanut, vaan suhteesta ennen isän nykyistä perhettä, eli olisin isosiskopuoli. Mutta vastauksien perusteella en taida uskaltaa ottaa yhteyttä. Hyvin olen tähänkin asti pärjännyt, joten ehkä sekottaisi vain asiaa olla yhteydessä nyt.

Ap

Vierailija
20/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta nyt Korona olosuhteista johtuen en halua tavata. Lisäksi olen itse sairas ja äitini ei ole tuosta kovinkaan innostunut. En myöskään tule isämme kanssa tällä hetkellä kovin hyvin toimeen. Luulen että sinulla on idealistinen kuva hänestä. Odota parempia aikoja tapaamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä