Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oi itku että mun sukulaisnainen on

Vierailija
14.07.2013 |

vaan yksinkertaisesti tyhmä.

Hän on vähän vanhempi jo, olisko päälle 50v, mutta kun ei vaan tajua oikein mitään. Hän käy töissä eikä siis ole mitenkään kehityshäiriöinen, mutta kun siltä vaan menee yksinkertaisemmatkin asiat ohitse.

Lisäksi englantia hän ei osaa ollenkaan, maailmaa hän on sentään nähnyt (omasta mielestään) koska käy joka vuosi viikon verran Turkissa vähän saamassa kikkeliä.

Yksinkertaisemmatkin asiat pitää vääntää rautalangasta jos se asia ei liity hänen työhönsä, eli lähihoitajan juttuihin.

Onneksi sitä ei tarvitse nähdä usein, ja nyt oon jo piilottanut hänen fb-viestinsäkin kun ei niitä vaan jaksa.

Kiitos, tämä jo helpotti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kade, kun saa ees kerran vuodessa "kikkeliä". :D

Vierailija
2/5 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 00:05"]

Taidat olla kade, kun saa ees kerran vuodessa "kikkeliä". :D

[/quote]

Kiitos, parisuhteeni voi myös seksielämän puolella oikein loistavasti. Ja jos kaipaisin seksiä, vihoviimeisiä paikkoja mistä sitä lähtisin hakemaan on Turkki.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli kuitenkin on, ettei hänen tarvitse vääntää itselleen kikkeliä rautalangasta.

Vierailija
4/5 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että sunkin pitää olla yksi mulkku. Miksi piilottaa listalta etkä samalla poista jos ihmisen jutut ottaa pattiin? Oletko ajatellut että oma ulosantisi on se syy jonka takia pitää asiaa jauhaa? Tunnut säälittävältä. Oikein pursuat omaa täydellisyyttäsi. Tekeekö hyvää mollata lähäreitä? :(

Vierailija
5/5 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 00:16"]

Mikä siinä on että sunkin pitää olla yksi mulkku. Miksi piilottaa listalta etkä samalla poista jos ihmisen jutut ottaa pattiin? Oletko ajatellut että oma ulosantisi on se syy jonka takia pitää asiaa jauhaa? Tunnut säälittävältä. Oikein pursuat omaa täydellisyyttäsi. Tekeekö hyvää mollata lähäreitä? :(

[/quote]

Minä en mollaa lähäreitä, kerroin mitä tää sukulaisnainen tekee työkseen. Ja on ilmeisesti hyväkin siinä ja se on hyvä juttu. Itse en lähtisi hoitoalalle koska en todellakaan ole sen luonteinen että jaksaisin sitä hommaa, minä olen enemmän teknisen alan ihminen.

Kyse ei ole nyt vain minun ulosannistani, vaan hänen tilapäivityksistään ja omista jutuistaan. Ja tiedän etten ole ainoa ihminen joka on kanssani samaa mieltä, tää nainen nyt vaan ON yksinkertainen.

Jokainen tietää varmasti sellaisen henkilön jolla ei vaan sytytä. Ei, vaikka tekisit mitä hyvänsä.