Martinan häälook
Mielestäni lyhyt rintavaon noin selvästi paljastava mekko oli todella mauton. Muilla pitkiä ja tyylikkäitä mekkoja, Martina baarivaatteissa.
Huomio saatava itseensä jopa toisten häissä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Juuri samaa katsoin. Mauton. Halusi huomiota toisten häissä. Kertoo paljon Martinasta.
Vrt. Didem.
Didem hallitsee muutenkin paremmin asujen kantamisen ja kameran edessä olon. Maran iigeessä olevat kuvat hänen hääasustaan ovat noloja. En olis ite julkassu noin huonoja.
Mekkoakin enemmän kauhistelin meikkiä😮 kuvissa ainakin todella ruman näköinen, oranssi meikki. No, jospa hän on halunnut sen mekon kanssa sävy sävyyn😁
Etikettiä venytetty sieltä ja täältä.
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/90d45cc8-367f-4d79-b578-f8e768…
Miksi roikkuvia tissejä pitää näytellä?
Vierailija kirjoitti:
Etikettiä venytetty sieltä ja täältä.
no siitä en tiedä, mut kaula-aukkoa todellakin on venytetty
Patahanskatko on jääneet naulaan roikkumaan?
Katsokaa minua katsokaa minua katsokaa minua! Minua minua minua. Me, myself and I.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa minua katsokaa minua katsokaa minua! Minua minua minua. Me, myself and I.
Eikös tämä naikkonen ole kehunut kuinka hän on nyt sinut itsensä kanssa. Tuossa on nyt tulos.
Etiketin mukaan jos naisvieras pukeutuu punaiseen, hän viestittää olleensa sängyssä sulhasen kanssa / rakastunut tähän. Siksi häihin ei mustaa (surun väri), punaista eikä valkoista.
Narcissus katsoi lähteeseen, näki kuvansa tyynessä pinnassa ja rakastui... Itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Etiketin mukaan jos naisvieras pukeutuu punaiseen, hän viestittää olleensa sängyssä sulhasen kanssa / rakastunut tähän. Siksi häihin ei mustaa (surun väri), punaista eikä valkoista.
Mihin tää liittyy? Martinalla oli oranssi mekko.
Mekon pitäisi olla kaunis, mutta tarkoitus EI ole viedä liikaa huomiota. Vieraat eivät ole pääosassa, vaikka julkkiksia olisivatkin. Kirkkaat värit ja varsinkin nuo tissimekot huutaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Punainen on ihan sallittu, mustakin nykyään. Kokovalkoinen on sen sijaan yhä ainoastaan morsiamen väri.
Tuossa porukassa lienee ihan se sama mitä näkyy ja sopiiko etikettiin vai ei. Mutta ruma mekko leikkaukseltaan ja mitaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tää liittyy? Martinalla oli oranssi mekko.
Varoitusväri, tarpeen väkivaltaisella martinalla.
Oliko vielä valkoiset rumat kengät?
Jos oli kirkossakin noissa vaatteissa, niin on kyllä tyylitön ja moukkamainen täti.