Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

imetyksen lopetus...

Vierailija
13.07.2013 |

Lapsi 1v 3kk, lopetan yöimetyksen, voihan päivisin vielä imetellä...? Ruuan jälkeen, ei päiväunille, vai miten ootte tehny.. Rintoihin pakkaa muuten varmasti maidon... vai onko epäreilua antaa rintaa päivällä, mut kieltää se yöllä? Kiitos jo nyt neuvoistanne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just lopettanut 1-vuotiaan imetyksen. Eka yösyötöt pois, sitten siitä vajaan viikon päästä aloin vähentää päivälläkin. Nyt se tilanne, että imetän enää aamulla.  Jätän sen pois parin päivän sisällä. Muutamassa viikossa lopeteltu.

Vierailija
2/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän 1-vuotiaat oikein malttaa päiväsaikaan imutella? Itse lopetin nimenomaan ensin päiväsyötöt, ja jätin viimeiseksi sen aamun ekan, jolla vielä jatkettiin unia vähän aikaa. Sitten kun alkoi puremaan ja kieltäytymään siitäkin, lopetin kokonaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lapsi viihtyis tissillä ja jättää ruokansa syömättä ja herää öisin tissille 2h välein.. Sellasta rintatakiaista jo pitää vähä vierottaa... ;)

Vierailija
4/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuon ikäisellle voi jo opettaa että yöllä ei syödä, oli se sitten mitä tahansa. Kun jo yli puolivuotiaalle voisi unikoulun pitää. Ei imetystä kannata kokonaan lopettaa, Lopeta nyt ensin ne yöt. Ja toki alkuun voi antaa myös ennen päiväunia jos tykkää. 

Vierailija
5/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin ap:n lapsi nukahti kiltisti omaan sänkyyn, kävi kerran sylissä, ei kiljunut tai räyhännyt... Eilen kitisteli 20min nukkumaan mennessä ja muutaman kerran 5min yöllä. Aamulla 05 itki sitten enemmän mutta rauhoittui sitten. Mihin aikaan olette antanut aamutissiä? Mut mun lapsella 06 aikaan syöty tissi vie aamupalanälän niin, se juuri on harmittanut. ja tuo tissittely on hyvinkin vaikuttanut ruokahaluun.

Kiva kuulla, että vielä voi imetellä päivisin, mutta kuitenkin lopettaminen takaraivolla... ;) on se niin erityistä läheisyyttä ollut kuitenkin lapsen kanssa.

Vierailija
6/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 1-v:n imetys mennyt viimeiset 3kk niin, että nukahtaa rinnalla yöunille. Ei herää yöllä. Ei hakeudu rinnalle päivällä, paitsi toisinaan päiväunille mentäessä. Pitäisi varmaan siirtyä nyt nokkamukista annettavaan "uni"maitoon ja sitten odottaa, että lapsi itsestään luopuu koko juomisesta ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
7/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai päivällä voi imettää. Mä imetän 13kk vanhaa nyt kerran päivässä. Yöimetys jäi vajaa 11kk:n iässä pois (heräsi aamuyöstä tissille) ja ensi viikolla jätän pois tän viimeisenkin imetyskerran. Pikkuhiljaa olen siis vähentänyt. Ei tunnu lapsi erityisesti rintaa kaipaavan enää.