Kenelle juomat kuuluu?
Jos lähisukulainen tuo kaverinsa mulle saunomaan, ja kaverilla on hieman enemmän juomaa, kuin aikoisi illan aikana juodakaan, koska tarkoitus on baariinkin päästä. Niin onko ok, että seuraavana päivänä baarikeikan jälkeen, jossa minä en ole mukana, vaan nuo kaksi muuta, lähisukulainen vie jääkaapista tuon kaverinsakin juomat (muutama olut) ja juomat, joita toi itsekin mukanaan. Kun minä nyt ajattelin, että tulkoot sitten, kun tuota kaveriakin mukava pitkästä aikaa nähdä, kun ihan ok tyyppi. Kaverin juomia jätti mulle pari, ja yhden omaansa.
Kommentit (16)
Mulle olisi ok, että hakee juomat pois.
Ihan kaikki on ok, miten vaan sovitaan.
Olisit juonut ne jo ennen baariin menoa...!
Jos tarjosit heille jotain tarjottavaa, syötävää eivätkä vieraat tuoneet mitään tuliaisia, niin ei ole minusta oikein korrektia tulla hakemaan palautuksia seuraavana päivänä.
Ei sovittu mitään. Sukulainen yöpyi mulla, kaveri ei. Itse en syystä tai toisesta voinut juoda niitä itsekään saman illan aikana. Jonka olin siis kotona
Jättihän ne sentään jotain. Kuinka paljon odotit?
No yhdessä baarissa kävin, jossa sukulainen tarjosi oluen mutta silti
Kun ollaan kohteliaita, niin isännän kuuluu kysyä vieraalta, että haluaako tämä tuomansa juomat mukaan, ja vieraan kuuluu kieltäytyä.
Miten ihmeessä joku jaksa vaivata päätään tollasella??
Tämä keskustelunaloitus kiteyttää hyvin, minkälaista porukkaa palstalla oikeasti pyörii.
Olette hienoja ihmisiä.
Muisti, että krapulajuomat löytyy sun jääkaapista. Jos juopolla ei ole rahaa, niin se ei varmasti lahjoita juomia ilmaiseksi. Ylipäänsä, mitä sitten, onko sinulle jotkut juomat noin tärkeitä?
Jos vien juomia kyläpaikkaan, en vie niitä pois sieltä, vaikka kaikki olisi juomatta, kun lähden.
Olisit pyytänyt vuokraa jääkaapista ;)
No en minä kyllä kehtaisi enää seuraavana päivänä lähisukulaisen luota tulla juomiani ja varsinkaan lähisukulaiselleni saunomaan kutsumani kaverin juomia tulla hakemaan.