Kokemuksia FioreBambina.fi : stä??
Selailin netissä lastenvaate verkkokauppoja ja törmäsin tälläiseen : www.fiorebambina.fi ja ajattelinkin kysyä et onks kellään kokemusta kyseisestä kaupasta? Laatu on mulle tosi tärkeää ja siellä olikin hyviä ja laadukkaita merkkejä tarjolla.. mut ku en ole ite sieltä koskaan tilannut niin olis kivaa kuulla muitten ihmisten kokemuksia..
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 19:57"]
Selailin netissä lastenvaate verkkokauppoja ja törmäsin tälläiseen : www.fiorebambina.fi ja ajattelinkin kysyä et onks kellään kokemusta kyseisestä kaupasta? Laatu on mulle tosi tärkeää ja siellä olikin hyviä ja laadukkaita merkkejä tarjolla.. mut ku en ole ite sieltä koskaan tilannut niin olis kivaa kuulla muitten ihmisten kokemuksia..
[/quote]
Sain pakettini! :) Ja olen siis todella tyytyväinen! Vaatteet on ihan mielettömän hyvän laatuiset ei mitään ellos tai hm laatua.. Varmasti tilaan sieltä jatkossakin :)
Mä haluaisin kanssa kuulla kokemuksia, toimitus, palautus? Tilasin äsken sieltä mun pienelle tytölle aivan ihanan asukokonaisuuden, toivottavasti tulisi pian, meillä nimittäin ensiviikon torstaina juhlat ja olisi tarkoitus laittaa päälle jos vain sopii. Ilmoitan kuinka kauan toimituksessa meni, kunhan saan pakettini. :)
Ei ole vielä kokemuksia mutta kiitti linkistä, en tiennyt edes tällaisesta nettikaupasta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 22:16"]
Mä haluaisin kanssa kuulla kokemuksia, toimitus, palautus? Tilasin äsken sieltä mun pienelle tytölle aivan ihanan asukokonaisuuden, toivottavasti tulisi pian, meillä nimittäin ensiviikon torstaina juhlat ja olisi tarkoitus laittaa päälle jos vain sopii. Ilmoitan kuinka kauan toimituksessa meni, kunhan saan pakettini. :)
[/quote]
No, mutta minäkin nyt tilasin kun en jaksanut enää odottaa muitten kokemuksia :) Saa nähdä miten nopeasti paketti tulee perille. Kirjoittelen sit taas tänne kun saan sen.
Tänään tuli postiin paketti joten kerkesi hyvin ennen huomisen juhlia :) Asukokonaisuus on aivan ihana ja sopii tytölle mainiosti. Eli kaikin puolin hyvä kauppa, ihanat vaatteet ja nopea toimitus. Suosittelen! :)