Kaaosmaagi, oletko palstalla? Olisi kysyttävää...
Olen lukenut kommenttejasi muista ketjuista ja pidän jutuistasi. Manifestoinnista ym. olisi kysyttävää, ja olisin kiitollinen avusta.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En ole maagi, mutta laita kysymys niin katson jos osaan vastata.
Osaatko astraaliprojektion? Astraalitasolla pystyy ilmeisesti muuttamaan omaa elämäänsä tässä ulottuvuudessa tai manifestoimaan asioita, kuinka isosti?
Mitä tehdä, kun sigilit eivät omalla kohdalla toimi? Varmaan kymmeniä kokeiltu, aivan sama onko tavoite pieni vai isompi, ei auta. Perinteinen LoA-manifestointi on taas niin hidasta, että olen varmaan 100-vuotias, ennen kuin saan mitään merkittävää manifestoitua. Olen tukossa ja jumissa energeettisesti, ja edistyminen on niin hidasta, ettei mistään tule mitään.
Kaaosmaagi kysyy ja kaaosmaagi vastaa.
Siis oikeasti wtf?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko astraaliprojektion? Astraalitasolla pystyy ilmeisesti muuttamaan omaa elämäänsä tässä ulottuvuudessa tai manifestoimaan asioita, kuinka isosti?
Mitä tehdä, kun sigilit eivät omalla kohdalla toimi? Varmaan kymmeniä kokeiltu, aivan sama onko tavoite pieni vai isompi, ei auta. Perinteinen LoA-manifestointi on taas niin hidasta, että olen varmaan 100-vuotias, ennen kuin saan mitään merkittävää manifestoitua. Olen tukossa ja jumissa energeettisesti, ja edistyminen on niin hidasta, ettei mistään tule mitään.
Sielunsuunnitelma luo puitteet. Unitilassa valitaan vaihtoehdoista miten jokin läksy opitaan elämässä. Peliä itsen kanssa loppujen lopuksi.
Palstaesoteerikko tässä.
Syy miksi sigilit ei toimi ja mikset saa ”vedetty” kvanttikaaoskentästä mieluisia lopputuloksia on ALITAJUNTASI. Vaikka miten tee kaiken oikein, et saa sitä mitä toivot jos sinulla on alitajuisia (jopa tiedostamattomia) arvottomuuden tai huonommuuden tunteita, joita syntyy huonossa lapsuudessa. Itsekin taistelin 20 vuotta ennenkuin tämä asia viimein valkeni.
Suosittelen youtubesta ”self hyponosis” opasvideoita joissa on oppeja alitajunnan aktivoimiseen ja alitajunnan käsitysten muittamiseen. Vasta kun alitajunta on oikein kalibroitu, voi alkaa tapahtumaan manifestoitumisen tai ”vetämisen” osalta.
Vetovoiman laki toimii vain niillä joilla on hyvä lapsuus, korkea omanarvontunto ja sellainen itsekäsitys että ”minun kuuluu saada vain parasta”.
Jos näin ei ole, vetovoima ei vaan yksinkertaisesti toimi. Ei ollenkaan.
Silloin pitää oppia MUUT KEINOT eli juuri kaaoskentän käyttö.
Juu, nämä kaikki tähän mennessä mainitut asiat on kyllä tiedossa. Siksi haluaisin lisää käytännön ohjeita, joita olet itse kokeillut, tai laitatko vaikka linkin hyväksi kokemiisi videoihin. Youtubessa on myös paljon sontaa, joten vaikea löytää sieltä joukosta ne helmet. Vielä kun saisi sen oikean KM:n tänne, astraalijutut etenkin kiinnostaa. ap