Välillä vaan iskee pohjaton suru, tänään sellainen päivä.
Suru siitä että oma aviomies ei halua seksuaalisesti oikeastaan lainkaan, tänävuonna seksiä on ollut huimaavat 2x.
Aika hyvin olen jo oppinut asian kanssa elämään, elämä täytyy työstä, kotijutuista, 2 kouluikäisestä lapsestamme yms mutta välillä kuten eilenillalla nukkumaan mennessä se tunne vyöryi taas päälle, suru ja epätoivo tämän asian vuoksi ja kun laskin käteni miehen selälle hänen asettuessaan nukkumaan niin tunsi vihlovaa kipua sisuksissani, oikeasti.
Vanhat merkit jos pitävät paikkansa niin tämä fiilis kestää 1-3vrk kunnes jää taas taka-alalle, mutta silloin kun tämä on ns päällä niin olo on aika ankea, en kuitenkaan olisi halunnut 30v iässä kuivahtaa kasaan (nyt 37v), tosin kroppani antaa säänn merkkejä muusta kuin kuivahtamisesta mutta ne "oireet" on vain pitänyt "tappaa" koska pettämäänkään en ole ruvennut.
No, ulkona paistaa aurinko.
Kommentit (23)
Sinusta ehkä normaalia, minusta ei. Ja uskon että useimmista muistakaan tällainen ei ole ns "normaalia". Mutta onneksi olkoon sinulle, hienoa ettet kärsi tilanteestasi, toiv miehesikään ei kärsi.
ap
Ei ole normaalia. Sori nyt vaan. Vai mitä miehesi on mieltä? Kai olette kuitenkin jutelleet aiheesta? Meillä myös ollut kuivempia kausia (useampi vuosikin) johtuen siitä että on mennyt todella huonosti suhteessa. Just tuollaista 1x kuussa tahtia. Normaali tahti on kuitenkin sellaista että ei tarvi laskea kertoja kun sitä seksiä vaan on lähes joka päivä.
No totta helvetissä asiasta on puhuttu ja olen itkenyt ja olen uhkaillut ja olen ollut kuin ei mitään ja vaikka mitä mutta ei vaan tapahdu muutosta, hän ei pahemmin halua ja piste. Ja on tarkistuttanut myös hormoniarvonsa ja olivat ok ja ottanut silti, omakustanteisesti, lisätestosteronipiikkejä 1v ajan mutta eipä ollut kummempaa silloinkaan. Ja oliskin edes 1x/kk sitä seksiä mutta kun ei ole, kuten sanoin niin tänävuonna ollut 2x ja nyt on heinäkuu puolivälissä.
ap
Kauhea tilanne sinulla. Luulen, että minä pidemmän päälle sortuisin pettämään, kun tilanne olisi otollinen. En todellakaan ole pettäjätyyppiä ja voin olla pidempäänkin ilman seksiä, mutta jos tahti on tuo ja sitä kestää vuositolkulla, luultavasti ajautuisin pettämään. Jos mies ei edes yritä sun kanssa harrastaa seksiä, ei kai se halu sieltä noin vaan tule. Onko siis ongelmana vaan ettei mies halua vai myös ettei hän pysty?
Entä jos sovit miehesi kanssa avoimen suhteen? Silloin seksin hakeminen muualta ei ole pettämistä, vaan sopimus.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 09:50"]
Ihan normaalia tuollainen seksittömyys sen jälkeen kun lapset on tehty ja sormus sormessa. Meillä normaalitahti on 5-6 kertaa seksiä vuodessa. Useammin ei kumpikaan edes halua. En edes haikaile tilannetta, että seksiä olisi esim kahdesti kuukaudessa, en kerrassaan voi kuvitella sellaista. Mutta toisin kuin sinä, minua ei asia haittaa.
[/quote]
Mä olen eri mieltä siitä, että seksittömyys on normaalia. Ei ole. Olen itse 20 v ollut naimisissa ja edelleenkään ei ole seksittömyyttä. Seksi kuuluu miehen ja naisen väliseen rakkauteen. Seksi, kosketus, hellyys, himo - kaikki tämä. Ilman seksiä suhde ei ole ainakaan minua tyydyttävä.
Kuulostaa tutulta, paitsi että mä odottelen turhaan sitä tämän vuoden toista kertaa vielä...
Kyllä vähitellen alkaa kiinnostaa muna kuin muna.
Seiskalle: jos seksiä on muutamia kertoja vuodessa, ei suhde silloin ole seksitön.
Olen todella pahoillani puolestasi. Seurustelin 24-vuotiaana miehen kanssa, jota seksi ei kiinnostanut lainkaan. Hänellä oli erikoinen perhe, joten oletan vanhempien vaikuttaneen asiaan. Suhde päättyi, koska lähes seksitön elämä oli todella kurjaa.
Miehesi pettää sinua. Se on ihan varma, että 30+ mies haluaa seksiä. Jos teillä ei ole sitä, hän harrastaa sitä muualla. Onko miehesi paljon poissa kotoa? Harrastaako paljon? Tekeekö pitkää työpäivää?
Pinnallisia ihmisiä, ei voi muuta sanoa, jos suhde pannaan poikki sen takia, että seksiä ei ole. Sitten lähdetään sellaisen matkaan, jolta saa seksiä, vaikka suhde ei muuten toimisikaan. Hohhoijaa.
Sympatiahali. Ei ole normaalia minustakaan. Kaverisuhde on kaverisuhde, parisuhde on parisuhde ja seksi on osa parisuhdetta. Jos kumpikaan ei halua, asia varmasti ok, mutta jos toinen haluaa ja toinen ei, se on ongelma. Neuvoja en osaa antaa, mutta toivon, että tilanne muuttuu. Halu ja hyvä seksi tekevät arjesta juhlan.
T. 19 vuotta yhdessä, 4 lasta ja seksielämä paranee aina vaan :)
eri mieltä kuin 13.
mun mies myös 30+ eikä halua seksiä. en minäkään. eikä ole _minkäänlaista_ läheisyyttä. itse oon 10v miestä nuorempi. meidän suhde on kuollut vuosia sitten, kun seksikin loppui. mut mies ei halua erota. meillä on 2 lasta joiden hyvinvointiin vetoaa, ettei erottaisi. ja olen varma ettei mies petä. ei koskaan käy missään.
Mä luulen, että on just toisinpäin eli pettäjät on niitä, joilla seksielämä sen omankin puolison kanssa on viriiliä. Sekään ei riitä, vaan on haettava seksiä muualta. Jos se libido on alhainen, niin sitä ei edes toiset partnerit nosta.
ihan samat fiilikset oli.
ja niinpä vain selvisi helmikuussa,että munaa jakeli muulle,paitsi ei minulle.. :(
yhdessä oltiin 10 vuottä,ja niin vain tuhisi luottotiedoista avioliittoon asti..ja ihminen luulee tuntevansa toisen!!!
tsemiä!
t;4 lapsen yh,joka on yhä puutteessa..yllätys..!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 16:02"]
ihan samat fiilikset oli.
ja niinpä vain selvisi helmikuussa,että munaa jakeli muulle,paitsi ei minulle.. :(
yhdessä oltiin 10 vuottä,ja niin vain tuhisi luottotiedoista avioliittoon asti..ja ihminen luulee tuntevansa toisen!!!
tsemiä!
t;4 lapsen yh,joka on yhä puutteessa..yllätys..!
[/quote]
siis tuhosi!ei tuhisi..
Ihan normaalia tuollainen seksittömyys sen jälkeen kun lapset on tehty ja sormus sormessa. Meillä normaalitahti on 5-6 kertaa seksiä vuodessa. Useammin ei kumpikaan edes halua. En edes haikaile tilannetta, että seksiä olisi esim kahdesti kuukaudessa, en kerrassaan voi kuvitella sellaista. Mutta toisin kuin sinä, minua ei asia haittaa.