Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maskipakko, kuka maksaa maskit?

Vierailija
02.08.2020 |

Suositushan on, että maski vaihdettaisiin puolen tunnin välein, viimeistään tunnin välein.
Kuka pystyy ostamaan tällaisia määriä maskeja? Töissä pitää olla 8h, eli vähintään 8 maskia. Käyt kaupassa ja viet koiran ulos monta kertaa päivässä, päivässä voi mennä 15 maskia? Itsellä.

Siihen lapset lisäksi. Monelle lapselle maskit koulupäivän ajaksi, päivässä alkaa mennä monta kymmentä maskia? Mistä niitä edes saadaan sellaisia määriä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt missä tilanteessa käyttäisin maskia, kun en koskaan käytä julkista liikennettä, en pyöri muutenkaan paikoissa joissa on paljon ihmisiä. Kaupassa käyn isossa marketissa (aina hiljaiseen päiväaikaan) jossa on todella helppo väistellä ihmisiä - kuljen normaalistikin muita kaihtaen, enkä ole niin kiireinen etten voisi odotella vuoroani hyllylle päästäkseni. Ostokset maksan itsepalvelukassalla, jonne ei vielä kertaakaan ole ollut jonoa. Mutta jos tilanne oikeasti pahenee hurjasti, ja on pakko käydä itse kaupassa (keväällä käytin paljon myös noutopalvelua), niin ehkä sen maskin siinä voisi naamalle laittaa.

Vierailija
22/24 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista ihan hyvää maskia kaupoista löytyy, jotka voi myös pestä.  Henkilökohtaiseen suojaukseen ei tarvita mitään erityistä maskia, riittää että pidättää omat eritteet siellä sisäpuolella.  Maskiset.fi kaupasta meidän perhe hankkinut maskit, niin päivittäiskäyttöön kuin erikoistapauksiin hieman tyylikkäämmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ole mitään maskipakkoa! Jos koet että töissä haluat pitää maskia koko päivän, kustannat ne maskit tietysti itse! Jos työnantaja vaatii maskin käyttöä (kuten tietyillä sairaalaosatoilla), työnantaja kustantaa ne. Mikä tässä nyt on vaikea käsittää? Maskia SAA käyttää, mutta EI OLE PAKKO. Selvensikö?

Vierailija
24/24 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskipakko heti voimaan! Uusi vaarallinen variantti leviää!

Asiantuntija