Kirvelevät peräpukamat
Tiedän että niitä on koska olen käynyt lääkärissä. Nyt on tullut uusi oire kirvelyä pissatessa.
Ja se ei ole varmaan virtsatietulehdus koska kirvely on tietyssä paikassa ja helpottaa kun suojaa kohtaa esim vessapaperilla, ettei poissa osu siihen.
Jännä juttu oon kyllä ostanut niihin voidetta joten saa nähdä auttaako.
Kommentit (4)
Täytyy kokeilla suihkuttaa ja ehkäpä haavan desinfiointia kans se ei siis kirvele se aine.
Taas pukamabalittaja! No nyt parannan sinut tällä yksinkertaisella mutta täysin toi alla konstilla:
1. Osta laakea vati, jos mahdollista vauvojen pesuallas tai mikä tahansa astia johon mahdut istumaan.
2. Istu paljuun ja täytä astia lämpimällä vedellä.
3. Tee hiushoito tai lue KIRJAA-HAUDUTA pukamia lämpimässä vedessä.
4. Istuskele edelleen vedessä
4.5 kun nouset vedestä pukeudu erittäin henhittäviin, puuuvillaisiin alusvaatteisiin. Nuku, huolehdi että saat riittävästi unta(ei liity suoraan pukamiin mutta auttaa jaksamaan joka taas pitää verenpaineen ja lihaksiston kunnossa ja näin ollen myös poukama-asia)
5. Toista seuraavana iltana
Tuossa resepti, ikävä että siihen tuli sana osta, löydät varmaan sopivan huljutteluistuimen jo kotoakin. Laskeutuessasi altaaseesi muista että kylpyhuoneen lattia on liukas.
Olen vasta kolmisen vuotta tehnyt töitä lääkärinä mutta jo nyt olen pelastanut monia pukamista kärsiviä, tunnistan heidät kävelytyylistä ja kysyn asiaa muiltakin ja annan tuon ohjeen.
Olen hoikka nainen, 34 ja Kyllä, olin Itsekkin niitä jotka kärsivät pukamista kunnes aloitin vesi-istunnot.
Suihkuta lämpimällä suihkulla useita kertoja päivässä eli virtsatessa ainakin 3 minuutin ajan. Haavaumia, jotka kirvelee. Suihkuttelu parantaa.