Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Budjetti Norjan matkalle

Vierailija
12.07.2013 |

Lahden seudulta lähdetään ja Altaan asti ainakin olisi matka. Yövyttäisiin lähinnä leirintämökeissä ja muutama yö ehkä teltassa.

Onko joku tehnyt tänä tai viime kesänä vastaavan tapaista reissua Pohjois-Norjaan. Millaistahan summaa voin olettaa menekiksi tällaisella matkalla?

Kaksi lasta mukana, mieheni ja minun lisäksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja on kallis maa, joten budjetin pitäisi olla vähintään sama kuin mitä Suomessa kuluisi vastaavaan reissuun ja mieluummin vähän enemmänkin. Jos autolla menette niin kannattaa tankata auto täyteen säilyvää ruokaa ja bensat tietenkin jo kotimaan puolella. 

Vierailija
2/5 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan suoraan osaa vastata koska mä asun täällä Pohjois-Norjassa... Mutta ruoka ja bensa on kallista täällä, tankkaa molempia Suomen puolella.  Kulutuksen voi laskea melko tarkkaan. Mä joskus yritin ettiä vuokrattavia mökkejä Alta-Karasjokk seudulta mutta en löytänyt. .. Telttailua suosittelen, kaupunkien ulkopuolella.  

Nordkapp on järkyttävän kallis, en suosittele jos on rahat tiukalla.

God tur!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä halutaanko olla joka yö teltassa, jos on yhtä kylmää, mitä nyt on ollut:D ei ole rahapula, mutta uteliaisuuttani vain kyselen, mitä mahtaa tulla maksamaan.

Aiemmin ollaan aina oltu asuntovaunulla, joten ei ole tarvinnut miettiä mistä majapaikan saa:)

Vierailija
4/5 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten on Norjassa nykyään bensan hinta?

Vierailija
5/5 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:28"]

Mitä muuten on Norjassa nykyään bensan hinta?

[/quote]

15,51 kr eli noin 1,96 euroa (ysivitonen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä