Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hikoavat reidet ja mekkopulma

Vierailija
12.07.2013 |

Ihana kesä ja mekkokelit. Onko muilla sellaista ongelmaa, että kuumalla kesällä pulleista jaloista menee iho rikki, kun reidet hikoavat ja osuvat yhteen liikkuessa? Onko ainut keino pitää kesät talvet legginssejä/sukkiksia? Auttaako talkki? Laihduttaa ei oikein täksi kesäksi enää ehdikään...

Asiallisia kommentteja toivon, mutta ymmärrän, että on herkullinen aihe epäasiallisuuksiinkin. Jospa onnistuisitte olemaan provosoitumatta.

Kuitenkin monet pulleareitiset naiset pukeutuvat mekkoihin, mikä onkaan heidän salaisuutensa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compeedin rakonestopuikko toimii myös tähän ongelmaan. 

Vierailija
22/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele söpöt mamelukit hameen alle. Ei haittaa, vaikka tuuli vähän heilauttaisi helmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

housualushame

Löytyy googlaamalla ainakin jostain postimyynnin kautta ja varmasti myös hyvinvarustelluista kaupoista.

Vierailija
24/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon harvoin kun hameilen niin lainaan mieheni boksereita ;D mustas ihonmyötäiset on ihan hyvät. varsinkaan kun en mitään vesirajahameita käytä vaan abaut polvipituisia. ikinä en tietääkseni ole vilautellut ja ennemmin vilauttelen lahjetta kun alushousujani :)

Vierailija
25/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 22:03"]

On, laihdutus

[/quote]

Mulla ei ole mitään tarvetta laihduttaa. Olen aina ollut normaalipainoinen. Alimmillaan painoindeksini on ollut 19 ja silloinkin otti reidet yhteen.

[/quote]

Ja minä taas olen noin 20kg ylipainoinen eivätkä reidet hinkkaudu rikki. Kyllähän reidet yläosastaan (kiitos tuon löysän sisäreisilöllön) ottavat yhteen, mutta vähän alempaa eivät enää ota...siitä taas kiittäminen sitä, että olen joskus ollut 60 kiloa ylipainoinen, joten jalat ovat pääasiassa lihasta.

Vierailija
26/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tämäntyyppinen ratkaisu?

http://www.select.fi/?artnr=51516&TASK=art&smurfid=73295922162720130712306432925217

hoikistaakin samalla mukavasti

Vierailija
27/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lindexillä myydään sellaisia ohuita, sukkahousumateriaalia olevia polven yläpuolelle tulevia "pyöräilyshortseja" bikers-tuotemerkillä, on halpoja ja ihan huippuja ainakin vähän pidempien mekkojen kanssa.

Vierailija
28/29 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 23:37"]

Ainakin lindexillä myydään sellaisia ohuita, sukkahousumateriaalia olevia polven yläpuolelle tulevia "pyöräilyshortseja" bikers-tuotemerkillä, on halpoja ja ihan huippuja ainakin vähän pidempien mekkojen kanssa.

[/quote]

Minun pariviikkoisen ulkomaanmatkani pelastivat juuri tämäntyyppiset, sukkahousumateriaalista valmistetut lyhyet lahkeet. Kutsuin niitä leikilläni "lihavan ihmisen reisisuojiksi", ja ainakin minulla ne toimivat erinomaisesti. Ne olivat ihan perus Norrlyn-sukkisten rasiassa, mutta ulottuivat 10-15 cm polven yläpuolelle. Oli tosi miellyttävä olla helteelläkin, kun reidet eivät hionneet eivätkä hanganneet yhteen.

En tiedä, mistä niitä löytää, sillä kun menin hankkimaan lisää, niitä ei enää ko. myymälän valikoimassa ollut. Hyvä tietää, että Lindexillä on vastaava tuote. :) Olen miettinyt, toimisiko vanhoista sukkiksista itse leikatut vastaavat, mutta pelkäänpä, että ne rullautuisivat ikävästi ylöspäin. Nämä tarkoitukseen valmistetuthan on päärmätty samantyyppisesti kuin leggingsit, joten pysyivät hyvin paikoillaan.

Vierailija
29/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyshortsit pelastavat. Niillä on pelastettu monet tanssiaiset, joihin ei muuten olisi voinut pukea mekkoa.