Painan enemmän kuin mieheni, silti jokaisen miehen pää kääntyy kohdallani
en halua olla mitenkään kehuskeleva mutta näin on, pakko vaan sanoa kun aina sanotaan et miehen täytyy painaa enemmän kuin naisen.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:16"]
Kyl me uskotaan eikuuu :)
[/quote]Arvasin... Olisitpa nähnyt kun miehes käveli jälkeesi ja katsoi mua niiiin pitkään : ) mut älä huoli, en flirttaillut.. ap
minulla on kapea vyötärö ja melko tavanomainen lantio, ei siis niin leveä, että mua voisi sanoa täysin tiimalasiksi, mutta mun tissit painaa vttu enemmän kuin mun mieheni. tai ainakin tänään tuntuu siltä, kun kävin juoksemassa ja olin unohtanut pakata urheilurintsikat mukaan. enkä tietenkään pihiyttäni raskinut käydä ostamassa uusia. =(
Kuule, kyllähän sitä ihmiset katsoo jos joku on vaikka erikoisen iso- tai pienikokoinen, jättirintainen tai rinnaton. Sitä vaan katsoo että ai jaa, toi on tollainen, mutta ei sitä pidä sekoittaa mihinkään ihailuun. Ihmisillä nyt on vaan silmät ja ne sattuu yleensä sellaiseen mikä vähänkään eroaa taviksesta.
Sama juttu täällä:-) Kiva kuulla, että sama "vaiva" muillakin!
Ap kommentoi vielä että olen kuitenkin ihan normipainoinen, joskin lähes 25 painoindeksillä. Ollaan aika samanpituisia ja mies hoikka. Ihan tän kirjotuksen halusin tehdä puolustaakseni isompia naisia. Olen siis pitkä. Miehet selkeesti tykkää pitkistä ja kauneista, ei välillä parilla ylimääräisellä kilolla : )
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:27"]
Kuule, kyllähän sitä ihmiset katsoo jos joku on vaikka erikoisen iso- tai pienikokoinen, jättirintainen tai rinnaton. Sitä vaan katsoo että ai jaa, toi on tollainen, mutta ei sitä pidä sekoittaa mihinkään ihailuun. Ihmisillä nyt on vaan silmät ja ne sattuu yleensä sellaiseen mikä vähänkään eroaa taviksesta.
[/quote]
Kyllä mä ainakin erotan "sen" katseen miten miehet katsoo, pitkään silmiin pienen viekottelevan hymyn kera. En siis ole liian pitkä tai huomiota herättävä mutta reilusti norminaista pidempi ja kaunis.
Yksi hauska huomio on se kun pariskunta tulee vastaan niin lähes aina nainen tarkistaa katsooko mies minua..
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:31"]
Miehet selkeesti tykkää pitkistä ja kauneista, ei välillä parilla ylimääräisellä kilolla : )
[/quote]
Minun kokemukset on just päinvastaisia. Suurin osa miehistä ihailee pieniä ja siroja, kevyitä ja hoikkia naisia. Ei amatsonit ole naisellisia.
No voin sanoa että väärässä olet, en toki amatsoni ole mutta tyyliin Lola, en ihan niin lihava kuitenkaan.
Osaan niin kuvitella millainen ap oikeasti on xD
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:44"]
[/quote]Miehesi unelma. Vähän kauniimpia ja oikempi versio Lolasta.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:44"]
[/quote]Miehesi unelma. Vähän kauniimpia ja oikempi versio Lolasta.
[/quote]Siis vähän kauniimpi ja hoikempi versio Lolasta.
Korjattu versio
En ymmärrä miksi jokaikisen ääliömiehen (suurin osa miehistä on jäätäviä idiootteja tai sekaisin päästään) katse merkitsee sinulle niin paljon.
Mitä kaipaat elämääsi? Miksi et riitä itsellesi?
Tää varmaan tuli monille meistä jo selväksi, ap.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:49"]
En ymmärrä miksi jokaikisen ääliömiehen (suurin osa miehistä on jäätäviä idiootteja tai sekaisin päästään) katse merkitsee sinulle niin paljon.
Mitä kaipaat elämääsi? Miksi et riitä itsellesi?
[/quote]
Riitän hyvin itselleni ja miehelleni. Itse asiassa olen vähän häiriintynyt kaikista katseista ja ilman miestä en edes viitsi illanviettoa harkita kun ei saa rauhassa olla. Itseasiassa mua oksettaa miksi miehet käyttäytyy noin, myös siis ne joilla vaimo mukana tai kotona. En siis tykkää, olis parempi ettei katsois. Miestäkin alkanut häiritsemään. Tosiaan kerroin jo syyn alotukselle.
minä olen myös lihava mutta oikeista paikoista ja omaan tiimalasivartalon ja olen pitkä ja oikea amatsooni. aina miehet jopa ihan lyhyet kuolaamassa perään. en itse kaipaa mitään ylimääräistä huomiota. luulen et ne ajattelee et dominoisin niitä sängyssä piiskallani..en aio sitä tehdä!
Hoikat teinit on parhaita. Tietenkin. Sanoohan sen jo biologiakin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:10"]
en halua olla mitenkään kehuskeleva mutta näin on, pakko vaan sanoa kun aina sanotaan et miehen täytyy painaa enemmän kuin naisen.
[/quote]
ja siis ei käänny kauheuteni takia vaan flirttailun. Jos olen ilman miestä liikkeellä niin miehet aina kimpussa. Miehen kanssa kun olen liikkeellä niin vaan ihailevat katseet huomaan. Itse en kyllä flirttaa takaisin.