Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painan enemmän kuin mieheni, silti jokaisen miehen pää kääntyy kohdallani

Vierailija
12.07.2013 |

en halua olla mitenkään kehuskeleva mutta näin on, pakko vaan sanoa kun aina sanotaan et miehen täytyy painaa enemmän kuin naisen. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:10"]

en halua olla mitenkään kehuskeleva mutta näin on, pakko vaan sanoa kun aina sanotaan et miehen täytyy painaa enemmän kuin naisen. 

[/quote]

ja siis ei käänny kauheuteni takia vaan flirttailun. Jos olen ilman miestä liikkeellä niin miehet aina kimpussa. Miehen kanssa kun olen liikkeellä niin vaan ihailevat katseet huomaan. Itse en kyllä flirttaa takaisin.

Vierailija
2/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl me uskotaan eikuuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:16"]

Kyl me uskotaan eikuuu :)

[/quote]Arvasin... Olisitpa nähnyt kun miehes käveli jälkeesi ja katsoi mua niiiin pitkään : ) mut älä huoli, en flirttaillut..  ap

Vierailija
4/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kapea vyötärö ja melko tavanomainen lantio, ei siis niin leveä, että mua voisi sanoa täysin tiimalasiksi, mutta mun tissit painaa vttu enemmän kuin mun mieheni. tai ainakin tänään tuntuu siltä, kun kävin juoksemassa ja olin unohtanut pakata urheilurintsikat mukaan. enkä tietenkään pihiyttäni raskinut käydä ostamassa uusia. =(

Vierailija
5/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllähän sitä ihmiset katsoo jos joku on vaikka erikoisen iso- tai pienikokoinen, jättirintainen tai rinnaton. Sitä vaan katsoo että ai jaa, toi on tollainen, mutta ei sitä pidä sekoittaa mihinkään ihailuun. Ihmisillä nyt on vaan silmät ja ne sattuu yleensä sellaiseen mikä vähänkään eroaa taviksesta.

Vierailija
6/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä:-) Kiva kuulla, että sama "vaiva" muillakin!

Vierailija
7/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet.

Vierailija
8/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kommentoi vielä että olen kuitenkin ihan normipainoinen, joskin lähes 25 painoindeksillä. Ollaan aika samanpituisia ja mies hoikka. Ihan tän kirjotuksen halusin tehdä puolustaakseni isompia naisia. Olen siis pitkä. Miehet selkeesti tykkää pitkistä ja kauneista, ei välillä parilla ylimääräisellä kilolla : ) 

Vierailija
9/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:27"]

Kuule, kyllähän sitä ihmiset katsoo jos joku on vaikka erikoisen iso- tai pienikokoinen, jättirintainen tai rinnaton. Sitä vaan katsoo että ai jaa, toi on tollainen, mutta ei sitä pidä sekoittaa mihinkään ihailuun. Ihmisillä nyt on vaan silmät ja ne sattuu yleensä sellaiseen mikä vähänkään eroaa taviksesta.

[/quote]

Kyllä mä ainakin erotan "sen" katseen miten miehet katsoo, pitkään silmiin pienen viekottelevan hymyn kera.  En siis ole liian pitkä tai huomiota herättävä mutta reilusti norminaista pidempi ja kaunis.

Vierailija
10/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hauska huomio on se kun pariskunta tulee vastaan niin lähes aina nainen tarkistaa katsooko mies minua.. 

Vierailija
11/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:31"]

Miehet selkeesti tykkää pitkistä ja kauneista, ei välillä parilla ylimääräisellä kilolla : ) 

[/quote]

Minun kokemukset on just päinvastaisia. Suurin osa miehistä ihailee pieniä ja siroja, kevyitä ja hoikkia naisia. Ei amatsonit ole naisellisia.

Vierailija
12/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin sanoa että väärässä olet, en toki amatsoni ole mutta tyyliin Lola, en ihan niin lihava kuitenkaan.

Vierailija
13/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan niin kuvitella millainen ap oikeasti on xD

Vierailija
14/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:44"]

[/quote]Miehesi unelma. Vähän kauniimpia ja oikempi versio Lolasta.

Vierailija
15/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:44"]

[/quote]Miehesi unelma. Vähän kauniimpia ja oikempi versio Lolasta.

[/quote]Siis vähän kauniimpi ja hoikempi versio Lolasta. 

Korjattu versio

Vierailija
16/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jokaikisen ääliömiehen (suurin osa miehistä on jäätäviä idiootteja tai sekaisin päästään) katse merkitsee sinulle niin paljon.

Mitä kaipaat elämääsi? Miksi et riitä itsellesi? 

Vierailija
17/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää varmaan tuli monille meistä jo selväksi, ap.

Vierailija
18/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 18:49"]

En ymmärrä miksi jokaikisen ääliömiehen (suurin osa miehistä on jäätäviä idiootteja tai sekaisin päästään) katse merkitsee sinulle niin paljon.

Mitä kaipaat elämääsi? Miksi et riitä itsellesi? 

[/quote]

Riitän hyvin itselleni ja miehelleni. Itse asiassa olen vähän häiriintynyt kaikista katseista ja ilman miestä en edes viitsi illanviettoa harkita kun ei saa rauhassa olla. Itseasiassa mua oksettaa miksi miehet käyttäytyy noin, myös siis ne joilla vaimo mukana tai kotona. En siis tykkää, olis parempi ettei katsois. Miestäkin alkanut häiritsemään. Tosiaan kerroin jo syyn alotukselle.

Vierailija
19/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös lihava mutta oikeista paikoista ja omaan tiimalasivartalon ja olen pitkä ja oikea amatsooni. aina miehet jopa ihan lyhyet kuolaamassa perään. en itse kaipaa mitään ylimääräistä huomiota. luulen et ne ajattelee et dominoisin niitä sängyssä piiskallani..en aio sitä tehdä!

Vierailija
20/37 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat teinit on parhaita. Tietenkin. Sanoohan sen jo biologiakin.