Tyttötytöt, mitä teistä tuli aikuisena
Ihan mielenkiinnosta, kun tuossa toisessa ketjussa kysytään, mitä poikatytöistä tuli aikuisena.
Mitä teistä tyttötytöistä tuli aikuisena. Minusta tuli rakennusinsinööri
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:50"]
Ihmettelen ihan oikeasti sitä, miksi naiset niin ihannoi miehisyyttä ja eivät ole ylpeitä naiseudestaan. Väkisin halutaan tytöistä poikatyttöjä. Se on tasa-arvoistamista, kun ostetaan tytölle auto. Tytöt opetetaan jo pienestä häpeämään, jos haluaa leikkiä nukeilla ja olla tyttö. Tytön pitää olla kunnon jätkä.
[/quote]
Ihan kiinnostuksesta kysyn, miksi mielestäsi auton ostaminen tytölle on sitä, että yrittää tehdä hänestä poikatyttöä tai jotenkin miehistä. Pitäisikö mielestäsi vain pojille kustantaa ajokortti ja ostaa auto ja jättää tytöt ilman? Idea siinä kai on se, että tyttö(kin) pääsee helposti liikkumaan paikasta A paikkaa B, jos etäisyydet ovat suuret ja julkinen liikenne on olematonta. Kyllä minulle on kustannettu ajokortti ja ostettu muutamakin käytetty romu, jotta olen päässyt kulkemaan, mutta kertaakaan en ole autoa korjannut tai rassannut mitenkään. Tankannut olen, tuulilasinsulat olen vaihtanut ja öljyt katsonut ennen pitkää ajoa, mutta muuten saa kaiken autoon liittyvän hoitaa joku muu. Auton omistaminen ei tee minusta miestä tai miehistä. Lapsena minulla oli useita nukkeja ja nalleja ja vain yksi auto hiekkalaatikkoleikkejä varten.
Sairaanhoitaja. Ja osaan vaihtaa esim.autoon renkaan korkkarit jalassa ;) Mutta jos saan siihen apua,otan sen vastaan kiitollisena.
virkanainen täälläkin. Osaan myöskin itse vaihtaa renkaat yms ja olen niin tehnytkin vuosia, mutta tällä haavaa pidän saavutettuna etuna, että maksan jollekin toiselle siitä, että hän tekee asian ammattitaidolla.
Henkilöstöpäällikkö. Mua on muuten aina sitten korvennut poikatyttömäisyyden ihannointi, samoin kuin kympin tyttöjen haukkuminen. Itse olisin aina halunnut olla kympin tyttö, vaan kun järki ei riittänyt. Nyt henkilöstöjohdan entisiä kouluhikareita ja hitto ne pitää tän maan liikkeessä. Respect!
Yläkoulun opettaja, pirun kiukkuinen kurinpitäjä. Minun luokassani ei kukaan älämölöile. Siksi saankin opetettavakseni kaikki ääliöluokat, koska olen ainoa naisopettaja, joka saa ne pidettyä kurissa ja herran nuhteessa.
Ihmettelen ihan oikeasti sitä, miksi naiset niin ihannoi miehisyyttä ja eivät ole ylpeitä naiseudestaan. Väkisin halutaan tytöistä poikatyttöjä. Se on tasa-arvoistamista, kun ostetaan tytölle auto. Tytöt opetetaan jo pienestä häpeämään, jos haluaa leikkiä nukeilla ja olla tyttö. Tytön pitää olla kunnon jätkä.
Ja itse olin ihan tavallinen tyttö lapsena. Minusta tuli projektipäällikkö ja olen nyt äitiyslomalla
Proviisori.