Tyttötytöt, mitä teistä tuli aikuisena
Ihan mielenkiinnosta, kun tuossa toisessa ketjussa kysytään, mitä poikatytöistä tuli aikuisena.
Mitä teistä tyttötytöistä tuli aikuisena. Minusta tuli rakennusinsinööri
Kommentit (29)
Ei kai kukaan naiseutta häpeä, mutta itseäni ärsyttää liika pikkusievyys."yy" "iik" "ei voi jos kynnet katkeaa"
Jossain kohtaa leikit lopetetaan ja aletaan tököttää keskellä pihaa täydessä latingissa varoen etti likaannu, kun voisi vaan juosta ja pitää hauskaa, pelata palloa:)
Kumpaanhan porukkaan minä kuulun, kun olen aina ollut sitä sorttia, että meikit on naamassa ja lakat kynsissä, mieluiten korkkarit jne. Mutta sitten olen iskän kanssa ampunut ja korjannut autoa ja mopoa. Muistan keränneeni joskus katseita, kun korkkareissa ja lyhyessä hameessa ihan vimpan päälle laitettuna vaihdoin autooni akkua rautatieaseman pihassa, kun sattui olemaan hyytynyt. Silloin olisi mieli tehnyt taksikuskeille karjua, että auttakaa älkääkä tollottako, en mä huvikseni tässä vesitihkussa värkkäile...
Ai niin, minusta tuli tullitarkastaja.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:50"]
Ihmettelen ihan oikeasti sitä, miksi naiset niin ihannoi miehisyyttä ja eivät ole ylpeitä naiseudestaan. Väkisin halutaan tytöistä poikatyttöjä. Se on tasa-arvoistamista, kun ostetaan tytölle auto. Tytöt opetetaan jo pienestä häpeämään, jos haluaa leikkiä nukeilla ja olla tyttö. Tytön pitää olla kunnon jätkä.
Ja itse olin ihan tavallinen tyttö lapsena. Minusta tuli projektipäällikkö ja olen nyt äitiyslomalla
[/quote]
Koska miehet tekee, naiset kattoo vaan päälle.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:53"]
Luksuskotirouva
[/quote]
ELi luksushu**a. Mitä omaa sulla on elämässäsi?
Miehisisä ominaisuuksia ihannoidaan ehkä sen vuoksi, että toivotaan omalle lapselle (oli sitten tyttö tai poika) hyvää työpaikkaa, josta maksetaan se 1eur 80sentin sijaan. Tää olis mun veikkaus. Jos esim hoitajan työstä maksettaisiin kunnolla, niin varmasti sitä ammattia ihannoitaisiin enemmän ja toivottaisiin lastenkin siihen kouluttautuvan.
Itse taisin olla kumpaakin, ehkä enemmän poikamainen, ainakin siskooni verrattuna. Minusta tuli ope.
Nr. 15: Onko sulla muuta elämässä, kuin toisten ihmisten valintojen haukkuminen
Nr. 16: Sääli, jos pelkkää rahaa ajatellaan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:49"]
Ei kai kukaan naiseutta häpeä, mutta itseäni ärsyttää liika pikkusievyys."yy" "iik" "ei voi jos kynnet katkeaa"
Jossain kohtaa leikit lopetetaan ja aletaan tököttää keskellä pihaa täydessä latingissa varoen etti likaannu, kun voisi vaan juosta ja pitää hauskaa, pelata palloa:)
[/quote]
Ihmeellisiä rajoja teillä. Minä en ole koskaan nähnyt tyttölasta, joka kiljuu, että iik, kun kynnet katkeaa.
Ihan tavallisia tyttöjä olimme mekin. Pelasimme pesäpalloa ja hyppäsimme twistiä ja leikkasimme avusta paperinukkeja.
Osaatko määritellä, että mitä olemme. Olemmeko niitä hyi, inhottavia tavallisia tyttöjä, emmekä ihailemisia poikatyttöjä.
Onko tyttö mahtava poikatyttö, jos pelaa jalkapalloa ja inhottava tyttötyttö, jos hyppää twistiä.
IT-alan johtaja, miesvaltaisella alalla :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:53"]
Luksuskotirouva
[/quote]
ELi luksushu**a. Mitä omaa sulla on elämässäsi?
[/quote]
Elämässäni on ainakin runsaasti sivistystä, koska en hauku toisia naisia huoriksi. Kotirouva on oikea nimitys, luksuskotirouvaksi ystäväni sanovat leikillään siksi koska pidän laadukkaista vaatteista ja asusteista, ja muistan hemmotella itseäni ja huolehtia ulkonäöstäni vaikka äiti olenkin.
Rahaa on, ja on varaa palkata lastenhoitaja. Kolme lasta kun vaatii aika paljon huomiota, ja koen olevani parempi vaimo ja äiti kun minulla on omaa aikaa ja omia harrastuksiakin välillä.
Psykiatri