Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu-nimiset?

Vierailija
12.07.2013 |

Oletteko kärsineet nimestänne? tuli vaan tuosta kamalin nimi-ketjusta mieleen? kuinka paljon olette kuulleet anus-vitsejä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä nimi 😂! Vaikka ei S-alkuinen sukunimi olisikaan, niin englannin kielen mukana tulee Anu's. Mutta ei kai kukaan enää nykypäivänä anna lapselleen tätä peräsuo liryppyreikä- nimeä.

Vierailija
22/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuna ei ole tarvinnu kuunnella kettuilua nimestä. Kuitenkin yleinen nimi. Toki jotain Anu's-juttuja tullu vastaan, että ei tässä Anu's leikkimaata viitsi perustaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu's kirjoitti:

Anusta on nimenä moneen: Anubis on egyptiläinen jumala, anus on  ruuminosa ja Anu on vanha karjalainen nimi. Brassikaverini sanoi, että voisinko keksiä siihen maahan ihan muun nimen, kun se herättäisi siellä vain suurta hilpeyttä.

Ja olen kuullut monenlaista vääntöä, mutta myös itse joskus antanut ihmisten jäädä siihen luuloon etten tajua mitä anus tarkoitta. Yhdessä duunipaikassa käytettiin kertakäyttömukeja, joihin piti kirjoittaa oma nimi toista käyttöä varten. Laitoin aina Anu's. Kerran sitten pomo ja duunikaveri halusivat "jutella" mun kanssa ymmärränkö, mitä muuta tuo englanninkielinen omistusmuoto nimessä voi suomeksi tarkoittaa. Pidin kasvoni peruslukemilla ja vastasin vain, että " peräaukko ja jos se jotenkin loukkaa teidän siveyskäsityksiä voin tottakai jättää sen s-kirjaimen pois". 

Kätevä  nimi, johon harvoin keksitään lyhennettä lempinimeksi.

😂

Vierailija
24/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka saavat halventavia kiksejä tai jokin erityinen "riemu" repeää jostain nimestä, täytyy olla jotenkin yksinkertainen ei voi muuta todeta.  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi