Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu-nimiset?

Vierailija
12.07.2013 |

Oletteko kärsineet nimestänne? tuli vaan tuosta kamalin nimi-ketjusta mieleen? kuinka paljon olette kuulleet anus-vitsejä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muuten lisätä, että tunnen monta Anua ja kaikki ovat rempseitä ja reippaita ihmisiä. Johtuisiko ehkä nimestä jollain tavalla. Ehkä sitä oppii suhtautumaan elämään vähemmän vakavasti jos nimenä on tuollainen potentiaalinen vitsin aihe.

Vierailija
2/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 11:54"]

Tunnen yhden Anun ja tietääkseni hänelle ei murjaistu mitään peräaukkojuttuja. Sen sijaan pari Arttua on tullut vastaan, ja heitä on aina inhottanut sanoa nimet niin päin, että olen "Virtasen" Arttu.

[/quote]

Miksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:11"]

Tunnen yhden Anun ja tietääkseni hänelle ei murjaistu mitään peräaukkojuttuja. Sen sijaan pari Arttua on tullut vastaan, ja heitä on aina inhottanut sanoa nimet niin päin, että olen "Virtasen" Arttu.

[/quote]

Miksi??

[/quote]

Virtasen Arttu

Vierailija
4/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:15"]

[/quote]

Miksi??

[/quote]

Virtasen Arttu

[/quote]

En tajua, narttuunko tuossa viitataan? Eihän Virtase tarkoita yksinään mitään. En näe ongelmaa. 

Vierailija
5/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 13:15"]

[/quote]

Miksi??

[/quote]

Virtasen Arttu

[/quote]

En tajua, narttuunko tuossa viitataan? Eihän Virtase tarkoita yksinään mitään. En näe ongelmaa. 

Eikä ole edes mikään sirpa kylmässä juttu tai Arska Tenussa

Vierailija
6/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo arttu-juttu oli maailman huonoin, niin väkisin kaivettu :D

Vierailija
7/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella kerran eräs tosi nokkela idiootti kertoi jonkun anusjutun. Totesin, että toihan on ihan vanha juttu, kuultu jo, onko muuta... ja hän punastui ja asia jäi siihen.

Mieheni nimi on Arttu, mutta ei ole kyllä koskaan maininnut, että hänen nimestään olisi mitään väännetty. Tuo Virtanen aika kaukaa haettu. Ehkä nyt voisi joku keksiä Artun penaalin, jos olisi kouluikäinen Arttu vielä.

Lapsillani on hyvin tavalliset ja yleiset nimet ja kyllä niistäkin tuntuu lapset saavan vaikka mitä väännöksiä aikaiseksi. Eetu-peetu-peenis oli naapurin pojalle huudeltu. Eli ihan sama, mikä se nimi on, aina joku jotain vääntää.

Vierailija
8/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteiän jälkeen en kertaakaan. Tosin siellä aiheesta sai kuulla melko säännöllisesti. Hyvänä puolena sanoisin, että nahka paksuuntui niin paljon, että aikuisiässä ei ole tarvinnut ikinä loukkaantua kenenkään puheista.

Vierailija
9/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saukko

Vierailija
10/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
11/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on oikeasti nimeltään Anu S******.

Sanoi, että eniten kai hän siitä kärsii, kun kuvittelee ihmisten hihittelevän nimelleen vaikkei niin oikeastaam kukaan edes tee. 

Esittelee itsensä aina kylläkin sukunimi etunimi- järjestyksessä.

Vierailija
12/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä ole kärsinyt koskaan nimestäni. Joskus olen kuullut niitä anus juttuja, mutta vitejä ovat olleet. Ei elämää pidä niin vakavasti ottaa. Huumoria elämään.

-anu-

Vierailija
13/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on Anu (ei S.), mutta ei hän ainakaan vielä nyt alakoululaisena ole koskaan kuullut mitään irvailuja nimestään.

Vierailija
14/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/24 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joitakin kertoja jossain ala- tai yläasteella. Varmaan yhtä paljon kuin lähes kuka tahansa kouluaikoina kuulee veetuilua jostakin, kuka nyt mistäkin. Aina sen piruilun aihe jostakin keksitään jos niin halutaan. Asia ei ole ollut minkäänlainen ongelma elämässäni. Ehkä sitten olisi haitannut enemmän jos sukunimi alkaisi ässällä. Tykkään nimestäni. Napakka ja nätti. Ihan sama jos joku mamma pitää sitä kamalana. En muutenkaan ymmärrä miksi täällä tehdään ihan tavallisista nimistä kauheita haloita.  

Vierailija
16/24 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut ja yläasteella vielä nauroin sille ja musta oli hauskaa vaa kun kaikki halus nähä mut et kuka se Anu oikeen on. Täysi-ikäisenä yksittäisiä läppiä, mutta en kyllä oikeestaan kuule sitä lähes ollenkaan. Ja nyt vanhempana musta on tullut paljon herkempi nimittelylle! Yhdessä kaveriporukassa on eräs ihminen, joka jatkuvasti mollaa ja heittää siinä sivussa anus-läppää. Todella inhottavaa. Ja kaikkia naurattaa, paitsi mua. Jännä kun lapsena pysty nauraa mukana, mutta enää ei.

Vierailija
17/24 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi Anu. Yläasteella kuulin kerran saukkojutun, mutta en sen jälkeen kertaakaan. En kyllä viitsisi näin aikuisena tuhlata aikaa sellaisessa seurassa, jossa nauretaan toisten nimille.

Ulkomailla joskus nolottaa kertoa nimensä, koska siellä ei tajuta, että se on täällä ihan yleinen ja tavallinen nimi. Ehkä pitää kertoa olevansa Anuli tms. :D

Vierailija
18/24 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on Intiassa ihan 'tuttu' nimi, ei varmaan ihan sellaisenaan mutta Anuprya tms. Englannin s-genetiiviä en viitsi paljon käyttää, muuten en muista nimestäni juuri kuulleeni. Näppärän lyhyt ainakin 😉

Vierailija
19/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kuin yhden Anun, mutta se onkin sitten koko rahan edestä ääliö. Olen pyrkinyt pysymään mahdollisimman kaukana siitä, mutta kaveripiirin takia joutuu ajoittain sitä sietämään. Nimi ei ole asiaan vaikuttanut.

Vierailija
20/24 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anusta on nimenä moneen: Anubis on egyptiläinen jumala, anus on  ruuminosa ja Anu on vanha karjalainen nimi. Brassikaverini sanoi, että voisinko keksiä siihen maahan ihan muun nimen, kun se herättäisi siellä vain suurta hilpeyttä.

Ja olen kuullut monenlaista vääntöä, mutta myös itse joskus antanut ihmisten jäädä siihen luuloon etten tajua mitä anus tarkoitta. Yhdessä duunipaikassa käytettiin kertakäyttömukeja, joihin piti kirjoittaa oma nimi toista käyttöä varten. Laitoin aina Anu's. Kerran sitten pomo ja duunikaveri halusivat "jutella" mun kanssa ymmärränkö, mitä muuta tuo englanninkielinen omistusmuoto nimessä voi suomeksi tarkoittaa. Pidin kasvoni peruslukemilla ja vastasin vain, että " peräaukko ja jos se jotenkin loukkaa teidän siveyskäsityksiä voin tottakai jättää sen s-kirjaimen pois". 

Kätevä  nimi, johon harvoin keksitään lyhennettä lempinimeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi