Jos olet miehesi kanssa erossa, kuinka usein soittelette?
Jos toinen on vaikka viikonlopun poissa tai vaikka muutaman päivän työ tai huvireissulla? Soittelette joka päivä. Onko outoa jos joku ei soita ollenkaan vaikka olisi viikon pois?
Kommentit (9)
Kerran päivässä pistetään joko tsekkausviesti että kaikki on ok, tai sitten soitetaan. Tämä on ihan turvallisuusasia; jos toinen on kahdestaan lasten kanssa kotona, tai toinen yksinään jossain, ilmoitetaan että ollaan kunnossa ja elossa. Kumpikaan meistä ei oikein tykkää puhua puhelimessa.
Joka ilta lyhyt puhelu tai sitten joskus vain tekstari.
Ehkä kerran soitetaan viikon eron aikaana. Aina ei sitäkään.
Ei varmaan uskoisi, että meillä on hyvä parisuhde.
Mieheni soittaa joka päivä ja lisäksi tekstareita.
Joka päivä, monesti parikin kertaa päivässä ja lisäksi tekstaillaan.
Ei soitella kertaakaan, ellei tule jotain aivan erityistä asiaa. Toistaiseksi ei ole kertaakaan ollut sellaista tilannetta, vaikka mies viikoloput mökillä ja minä kotona.
Miehellä on työreissuja, jolloin soittaa pari kertaa päivässä. Itse jos olen reissussa, hyvä jos saan kerran soitettua.
Pari kertaa päivässä yleensä soitellaan, toinen puhelu korvataan joskus viestillä. Hyvää huomenta ja hyvää yötä toivotellaan yleensä joka päivä siis, jos ollaan erossa. Toki jos toinen on vaikka kavereiden kanssa menossa, niin yhteyttä ei pidetä silleen. Ollaan eri kaupungeissa töissä, niin yhteydenpito puhelimitse on meille yleistä.
Me ollaan erossa joka toinen viikko. Siis koko viikon. Harvemmin soitellaan, enemmän laitellaan viestejä tai chattaillaan facebookin kautta.
Syy: mun mies on maailman tökeröin puhelimessapuhuja! Ei osaa puhua mitään, on vaan hiljaa ja ihan sama mitä sanon, toteaa vaan: niin justiinsa, aiiiiivan, niinpä niin. Maailman turhauttavinta yrittää semmosen kans keskustella. Naamatusten onneksi osaa puhua..