Lapsettomuudesta kärsivät? Vippaskonsteja raskautumiseen?
Millaisia keinoja olette käyttäneet raskautumisen edistämiseen?
Luin jostakin, että jossakin oli neuvottu käyttämään nenäsumutetta ja pientä määtää jotakin oliko se nyt disperiiniä, jotta alkio kiinnittyisi helpommin kohtuun ja elimistö ei hylkisi sitä.
Joku sanoi että yhdynnän jälkeen lantion nosto ylös auttaa siittiöitä uimaan kohteeseen. Sitä olen itsekin koittanut ja varmasti auttaa siltä osin ettei kaikki valu heti ulos.
Kuinka kauan askautumiseenne meni ja uskotteko jonkun apukeinon auttaneen?
Missä vaiheessa siirryitte lapsettomuusklinikan asiakkaaksi, jos ette raskautuneet luomusti.
Muuta aiheeseen liittyvää?
Kiinnostaisi kovasti ja toivottavasti vauvapalstalla on aiheesta tietäviä :)
Kommentit (63)
Joillakin auttaa kun käy vieraissa. Ihmisten kemiat lähinnä pH voi estää hedelmöittymisen niin hullulta kuin se vaikuttaakin. Vaihtamalla kunppanin voi yllättäen tulla raskaaksi. Tiedän monta tositapausta.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin auttaa kun käy vieraissa. Ihmisten kemiat lähinnä pH voi estää hedelmöittymisen niin hullulta kuin se vaikuttaakin. Vaihtamalla kunppanin voi yllättäen tulla raskaaksi. Tiedän monta tositapausta.
Käykö ne luvalla vieraissa?
Eikö kannattaisi tehdä tuossa vaiheessa se yksi kallis hoito, että saavat molemmat biologisen lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi tyyny perseen alle ja 5 minuuttia jalat ylhäällä aktin jälkeen.
Olitteko kauan yrittäneet lasta?
Joka toinen päivä -taktiikka. Heti ei kannata nousta ylös. Jotkut sanovat, että takaa päin ja lopuksi vielä peppu ylhäällä ja poski lattiassa hetken aikaa. Mulla oli myös lääkärin neuvosta käytössä e-pillerit. Luit oikein. Minulla on todettu PCO. Eli otetaan pillereitä muutama kuukausi ja heti niiden lopetettua yritystä joka toinen päivä -taktiikalla. LH arvot voi mittauttaa, jos ei ala raskaus onnistumaan.
5 jatkaa. Minulle lääkäri sanoi myös, että jokin hormoni raskauden alkuvaiheessa voi auttaa, jos on usein keskenmenoja. En tarvinnut niitä. Ensimmäisen meni puoli vuotta, toiseen 3kk. E-pillereiden vaikutus perustuu siihen, että kohtu puhdistuu ja munasarjoista katoaa liiat vanhat rakkulat.
Itsellä auttoi karppaus. Yritystä vuosi. Oisko runsas rasva ja vähät hiilarit tasapainoittaneet hormonitoimintaa.
Kerrankin vauva-palstalla on vauvoihin liittyvä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä auttoi karppaus. Yritystä vuosi. Oisko runsas rasva ja vähät hiilarit tasapainoittaneet hormonitoimintaa.
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/lapsettomuus.htm
Kyllä elimistö tarvitsee rasvaa mut siinä ei saa olla myrkkyjä. Ja koliinia tarvi kans - siitähän ei tule karaptessa pulaa kovin helposti:-)
Ilmoitettu koska ei kuulu Aihe Vapaalle nämä paskavaippa jutut. Mene toiselle palstalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitteko kauan yrittäneet lasta?
31 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jonniinjoutavaa hupatusta. Uskot varmaan myös horoskooppeihin??
Vierailija kirjoitti:
Ai. Itselläni vieraisiin harppaus.
Kyllä on ihminen sairas, joka trollaa netissä näissä ketjuissa. Älyssä suuri vaje.
Oletteko niin itsekkäitä, että pakko saada se omageeninen lapsi eikä adoptoitu kelpaa, häpeäisitte!
Jos ei ole mitään syytä lapsettomuuteen niin komppaan toista kommentoijaa: stressi on iso syy, miksi ei tulla raskaaksi. Monet vippaskonstit voikin vaikuttaa raskautumiseen juuri tuon kautta, kun uskoo sen helpottavan raskautumista ja on toiveikas eikä stressaa niin raskautuu.
Meillä viisi vuotta yrittämistä takana, paljon stressiä asioista, joihin ei voinut vaikuttaa. Kaikki kunnossa, mutta en tullut raskaaksi. Sitten oli alkamassa hedelmällisyyshoidot, elämä keveni stressaavista, ulkoisista asioista ja huomasin olevani raskaana. Ilmeisesti aika monet tulevat spontaanisti raskaaksi ennen hoitoja, kun stressiä vapautuu ja tulee toivoa. Näin ainakin meillä.
Kannustan siis kokeilemaan kaikkea sellaista, joka antaa toivoa itselleen ja keskittymään hyviin asioihin. Stressiä niin paljon pois, mitä pystyy.
Runsaasti kun syö punasta lihaa ja jättää ruokavaliosta hiilarihötön ja siemenöljyt pois.
Eikä tämä ole mitään höpöä. Monella tehonnut.
Vierailija kirjoitti:
Hoikalle ei missään nimessä vhh-diettiä. Lapsettomuuslääkärit kauhistuisivat tuollaisesta. Hormonit vaikuttavat raskautumiseen ja ne kannattaa heti tutkituttaa, jos ei onnistu. Turha yrittää vuosia ilman lääkkeitä ja tutkimuksia.