Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samsung tabletti ei avaa tiedostoja enää, missä vika?

Vierailija
02.08.2020 |

Tulee ilmoitus: sd-korttia ei löydy. Ei ole koskaan ollutkaan sd-korttia ja silti onnistunut tiedostojen avaus. Eli vika koskee sekä sähköpostiliitetiedostojen avausta että muidenkin tiedostojen avausta. Nörttejä paikalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla mennyt jostain asetuksista päälle että ensisijaisesti tallenetaan SD-kortille laitteen muistin sijaan? Tai laitteen muisti niin täynnä että kone vaihtaisi automaattisesti SD-kortille jota ei ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla mennyt jostain asetuksista päälle että ensisijaisesti tallenetaan SD-kortille laitteen muistin sijaan? Tai laitteen muisti niin täynnä että kone vaihtaisi automaattisesti SD-kortille jota ei ole?

Olen katsonut kaikki asetukset mutten löydä mitään eka vaihtoehtoon liittyvää. Tokaa olen miettinyt itsekin mutta muistia on riittävästi. Voiko viimeisessä ohjelmistopäivityksessä olla jokin virhe joka aiheuttaa tämän?

Vierailija
4/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta muistaa mitä on tapahtunut sen jälkeen kun viimeksi toimi. Jos ei muu auta niin tehdasasetusten palautus, mutta varmuuskopioi ensin kaikki tärkeät tiedostot johonkin muualle.

Vierailija
5/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki sanan puhelimessa. Ei avannut tiedostoja. Latasin outlookin, nyt aukee taas.