Clickworker - osaako joku neuvoa?
Mitä sinne verotustietoihin pitäisi laittaa että saa maksun ulos?
Kommentit (25)
Kun itse jokin aikaa sitten googlailin, niin vastaan tuli jokin kielenkääntäjien foorumi. Kokemukset eivät olleet mairittelevia.
Hui, täytyypä varmaan sulkea oma tili sieltä, etteivät vain saa päähänsä vetää sitä miinukselle. Kirjottelin kans syksyllä hetken aikaa noita tekstejä, mutta sitten alko ottaa päähän... Ei pelkkä surkea "palkka", vaan muutenkin, niiden arvostelusysteemit sun muut.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:59"]
Joo, mullakin kävi sama. Multa jopa otettiin osa palkkiota takaisin, vedettiin tili jotain -20 euroa siellä miinukselle, koska olin muka liian nopeasti kirjoittanut/tarkastanut tekstejä.
Tein sen 20 euron arvosta tekstejä niille ja lähin helkattiin koko palvelusta.
Oon nopea kirjoittamaan ja lukeaan, mutta kun ei ostunut standardeihin niin ei osunut. ;) Ihan täyttä paskaa koko homma.
Että ei kiitos.
[/quote]
Miksi helvetissä teit niille 20€ arvosta ilmaistyötä?? Tuo ei nimittäin olis mennyt läpi ainoassakaan työtuomioistuimessa, ei ikipäivänä!
[/quote]
Nokun niiden ylläpito sijaitsee Saksassa, vaikea lähteä tappelemaan ja mun saldo oli miinuksella niille. Ajattelin että teen nopeasti hommat pois, ettei ne veloita multa mitään paypalilta.
Oon kai liian kiltti.
Nostan vanhaa ketjua. Mites tää pulju nykyisin tai muut vastaavat?
Onko jollakulla kokemuksia tuosta clickworkeristä? Löysin netistä heidän ilmoituksen, mutta kun yritin googlailla kokemuksia niin oikein löytynyt...