Mun yks kaveri väittää ettei haise
Käy kuulemma kaksi kertaa viikossa suihkussa, ei käytä saippuaa tai shampoota vaan pesee pelkällä vedellä. Haisee k*selle, p*skalle, vanhalle hielle ja eltaantuneelle talille. Miten voisin sanoa hänelle että kyllä sinä haiset loukkaamatta?
Kommentit (67)
Eli haisee vanhalle mummolle /papparaiselle
Näitä "en haise" -tyyppejä on yllättävän paljon. Miten ei voi itse haistaa? Onko siihen hajuun nokka turtunut? Itse kyllä haistan oman hien.
Mua kiinnostaa, että haisenko minä. Kukaan ei ole koskaan mitään sanonut. Käyn kyllä suihkussa aamuisin ennen töihin lähtöä ja käytän pesuaineita, pesen hampaat ja laittaudun ja vaatteet ovat puhtaita. Mutta juon joka ilta vähintään sixpäkin kaljaa (usein enemmänkin) ja poltan puoli askia - askin röökiä. Aamulla en polta enkä työpäivän aikana, enkä juo tietenkään, vaan vasta iltaisin. Haisenko?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa, että haisenko minä. Kukaan ei ole koskaan mitään sanonut. Käyn kyllä suihkussa aamuisin ennen töihin lähtöä ja käytän pesuaineita, pesen hampaat ja laittaudun ja vaatteet ovat puhtaita. Mutta juon joka ilta vähintään sixpäkin kaljaa (usein enemmänkin) ja poltan puoli askia - askin röökiä. Aamulla en polta enkä työpäivän aikana, enkä juo tietenkään, vaan vasta iltaisin. Haisenko?
Kaikki tupakoitsijat haisevat, vaikka olisivat juuri peseytyneetkin.
Ja kyllä henki voi haista ja kankkunen näkyy silmistä, jos paljon juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tupakoitsijat haisevat, vaikka olisivat juuri peseytyneetkin.
Olin entisessä työpaikassani useamman vuoden töissä just noin, että en polttanut aamulla ennen töihin lähtöä enkä työpäivän aikana. Eräissä firman juhlissa sitten tuli kaikille ihan shokkiyllättyksenä, että minä poltan! Ei kuulemma olisi uskonut. Eli joo, varmaan olen sitten haissut ihan hirveästi tupakalle töissä ;)
Sanot vaan suoraan, että kyllä sinä haiset. Voi olla kiitollinen tai sitten suuttua, mutta ei voi mitään.
Mulla on vähän samantyylinen kaveri; ei käytä pyykinpesuainetta vaan pesee pelkällä vedellä. Ja sen kyllä haistaa vaikka itse väittää toisin.
Vierailija kirjoitti:
Haiset ainakin vanhalle viinalle. Tupakanhajukin pinttyy ja sitä ei itse haista.
Hengityskin voi (naisella) haista tosi pahalta. Johtuuko tulehduksesta vai mistä. Ehkä ei itse tiedosta asiaa.
Mutta en kehtaa sanoakaan, kun en päivittäin ole hänen kaa tekemisissä, toisinaan vain.
Se on sitten ihanaa kun tällainen hajupommi tulee istumaan viereen bussissa.
Minä käyn joka toinen päivä suihkussa ja hiukset pesen kerran viikossa. En hikoile ja tukka ei rasvoitu. Miksi pitäisi käydä joka päivä suihkussa jos ei haise? Välttelen turhaa kemikaalikuormaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn joka toinen päivä suihkussa ja hiukset pesen kerran viikossa. En hikoile ja tukka ei rasvoitu. Miksi pitäisi käydä joka päivä suihkussa jos ei haise? Välttelen turhaa kemikaalikuormaa.
Jokainen ihminen hikoilee, et ole mikään lääketieteellinen ihme. Olet juuri tuollainen ylempänä mainittu hajupommi, joka ei itse haista omia oksettavia hajujaan.
Shampoota käyttämättömät ituhipit ne vasta sonnalle haisevatkin. Kehuvat itse, etteivät haise, ja intoilevat, miten hiukset ovat paksummat, koska kampaavat talin hiustensa pituuksiin. Kai ne nyt on paksummat, jos ne on vuorattu talilla ja paskalla, kiesus.
Vierailija kirjoitti:
Shampoota käyttämättömät ituhipit ne vasta sonnalle haisevatkin. Kehuvat itse, etteivät haise, ja intoilevat, miten hiukset ovat paksummat, koska kampaavat talin hiustensa pituuksiin. Kai ne nyt on paksummat, jos ne on vuorattu talilla ja paskalla, kiesus.
Hyi 😷
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla ap:n kaverin kanssa sydänystävä. Voisitte yhdessä haistella "olemattomia" hajujanne.
Sanot suoraan TAI
”huh mikäs täällä haisee?”
Nuuh nuuh
”Annikki, onko sun paitaan tarttunu jotain kamalan hajuista? Kannattaa pestä se nopeasti ettei lika jää pinttymään” :)