Ylimielinen 'ärrämies' Treella //
Erikoisen ylimielinen kolmekymppinen mieshahmo tänään Treen Härmälän ärrällä. Jestas, mitkä Euroopan omistajan elkeet. :/
In short: menin noutamaan saapunutta lähetystäni. Siirryin siitä sivupöydälle /lottopisteelle avaamaan suurikokoista pkttia; syynä 'apostolinkyyti' ja autottomuus - saadakseni esineen kuljetettua kainalossa kotiini; minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin avata lähetys ärrän liiketilassa. Pktti sellaisenaan olisi ollut täysin mahdoton kuljetettava.
Tästäpä ei perheensä kanssa nakkisämpyläaterialle piipahtanut miekkonen pitänyt. Hänen pöyhkeä 'kuninkaallinen korkeutensa' teki oitis selväksi, että minun läsnäoloni lottopöydän äärellä oli sangen epätoivottua ja häiritsevää. Kovin narsistinen visio, kas kun yksi R - kioskien pääfunktioista on nimenomaan toimia asiamiesposteina. Lähetyksiä jaetaan tiskiltä takuulla useampi SATA kpl päivittäin.. Ei se, että HÄN saapuu nakkisämpylälle, tokikaan anna oikeutta alkaa olettaa postiasiakkaiden poistuvan paikalta. Mies ikäänkuin vaati koko lotto/kahvipöydän itselleen ja perheelleen, ja koetti hätyyttää minut pois. En siitä lähtenyt, vaan toimitin asiani rauhallisesti loppuun. Mies ei koennut kykenevänsä jatkaa ateriointiaan 'tunkeilijan' pysytellessä reviirillä (olen viehättävä, huoliteltu, hyvinpukeutuva, pidetty naishlö) vaan dramaattisesti kokosi pesueensa ja poistui ulos. Aivan kuin olisin spitaalinen.
Pieni spontaani tilanne vain, mutta jäipä tosi p*skanmak. fiilis koko loppupväksi.