Löytykö Prismasta tyylikkäitä syys ja talvi vaatteita nuorelle opiskelija tytölle?
Esim vekki hame ruutullinem, jokunihana paitis siihen ja villis tai villa takki, farkut tai muut suorat housut, joku tunika tai muuvsellainen, sekä että kauluspaitija, pari mekkoa esim villa sekote ja paksut sukkikset sekä 2:3 osaa takki saa olla lämmin.
Bugjetti ois 120-150 ja myös kengät ja saapukkaat mut ne mun äiski lupas maksaa.
Siis prismasta?
Kommentit (11)
Siis ajan pyöräl en sentäns autol😇😇😇😅😅😂🤣
Me kattoon löytyiskö Citymarketista.
Löytyy.
Tosin nuori opiskelijatyttö olisi kauneimmillaan ihan alastomana.
Onnea elämäm kolun opiskelupaikan johdosta. Taisit päästä vieläpä varasijalta sisään.
Crocs-jäljitelmiä ja mukavia tunikoita löydät Tokmannilta, niin säästyy rahaa vielä hiusväriinkin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea elämäm kolun opiskelupaikan johdosta. Taisit päästä vieläpä varasijalta sisään.
Crocs-jäljitelmiä ja mukavia tunikoita löydät Tokmannilta, niin säästyy rahaa vielä hiusväriinkin.
Kaupanpääle viälä leijjona tatu
ointi.
Kijrootan vähä huonosti, ku ei tuu aurinkon valo ikunasta sisää hyvi.
Aika pieni budjetti, jos nuo kaikki haluat. Osta pitkikset, paita tai kaksi ja se takki.
Vierailija kirjoitti:
Antksi virheet, tekstssn kun ajan pimeesdä 🤪🤨🧐☹️
"Löytyisiköhän Prismasta tyylikkäitä syys- ja talvivaatteita nuorelle opiskelijatytölle?"
Toivon mukaan et opiskele suomen kieltä yliopistossa, tai sitten ne opinnot ovat todella tarpeen tulevalla äidinkielen opettajalle.
Vastaus itse asiaan. Miehenä minusta on mukava ostaa Prismasta vaatteita ja kenkiä ainakin sen vuoksi että siellä niitä saa rauhassa sovittaa päälleen ilman että myyjä olisi heti vieressä auttamassa. Yleensä vastaankin liian innokkaille myyjille että olen vain katselemassa.
Tyylikkäiden vaatteiden löytyminen ei riipu useinkaan kaupasta. Se riippuu ostajasta. Monista marketeistakin saatat löytää perusvaatteita, mitkä näyttävät tyylikkäiltä oikealla lailla yhdisteltyinä. Hyvä maku ei läheskään aina ole rahasta kiinni, mutta se on ominaisuus, joka joiltakin löytyy ja joiltakin ei.
Kylä minä katseleisin vaateita kirputorilta sieltä voi lytää hybiä talvi vaateita ja sylsy vaateita.
Voi jäädä budjettia alkoholiinkin.
Antksi virheet, tekstssn kun ajan pimeesdä 🤪🤨🧐☹️