Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä joka kertoo kaikki vitsinä eteenpäin

Ruth
01.08.2020 |

. Minulla on ystävä joka kertoo ja vitsailee kaikesta hänelle kertomastani toisille. Ystävilleen, kavereilleen ja työtovereilleen. Hän ei juoruile vain minun asioistani vaan ylipäätään kaikkien asioista, työpaikkansa asioista. Eniten v”””taa se että kaikki perheeni sekä omat henkilökohtaiset asiani päätyvät kahvipöytien sketseiksi. Muutoin hän auttaa sina kun tarvitsen apua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Aika hauskaa muuten, että tässä ketjussa tuo numerovarmistuskoodini on yksi vitsi yhdeksän XD

Vierailija
2/6 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen kerrot hänelle asioita? Kerro sitten ainakin jotain niin uskomatonta diibadaabaskeidaheibaa, että saa kaikki muut oikein kunnolla ihmeteltävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset uuden ja paremman ystävän.

Ja lopetat kertomasta tuolle "ystävälle" mitään henkilökohtaista tai sellaista, jota et halua kaikkien tietävän. Voit toki kertoilla, kuinka huolissasi olet hamsterisi peräpukamista tms.

Vierailija
4/6 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös sellainen kaiken kertoja-ystävä.

No, "kerron" hänelle asioita, jotka voi kuuluttaa vaikka radiossa. En siis oikeita asioitani, enkä missään nimessä mitään ongelmia tai salassa pidettävää.

Vierailija
5/6 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toivoisin että tämä olisikin se ainoa ongelma. Jotenkin piti vaan saada keskustelu auki.

Vierailija
6/6 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan: omista asioistaan hän on visusti vaiti ja loukkaantuu heti jos joku tekee hänelle samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi